10 идиотски въпроса за протеста, на които търся отговор

За да си създам мнение за света, в който живея – аз си задавам въпроси. Не винаги въпросите получават своите отговори, но фактът, че те съществуват е категорично доказателство, че нещо е твърде странно, че нещо ме е накарало да си ги задам. Имам се за логичен човек, което се потвърждава и от IQ теста ми, на който изкарах 100% – ов резултат в раздел „Логика“. Та нека си задам въпросите, пък отговорите не са толкова важни. Дори да не ги знаете, някак е добре да съществува критична мисъл, която подлага на съмнение нелогичността на реалността в България.

1. Защо бившият американски посланик Джеймс Пардю не идва в нас? Аз от няколко години съм окупирал дома си и го каня тоя човечец, ама все ми отказва. Дали не ми се сърди? Даже вече не ми вдига телефона пък искам да се сдобрим.

Кой

Кой? Защо? Как? Кога? Какво? Колко?

2. Как си позволявате да не работите 5 месеца? Аз не мога да си го позволя и търся този блестящ начин за пасивен доход от години. Докато бях студент (не завърших заради това) ми се налагаше да се трепя по 12 часа на един строеж и дори пропусках лекции. Та резонно да попитам – пичове какво ядете? Вашите ви пращат буркани в СУ ли или имате скътани пари за протестни дни?

3. Ако утре аз се организирам със 100 човека ще мога ли да сваля правителството? Хората ги имам! Ама се чудя дали ще получа такова медийно внимание, та да съм по първите страници?

4. Възможно ли е 50 души от тези 100, които съм поканил да сваляме правителството да казват „Не търсим провокация и стълкновение с полицията!“, а останалите 50 да обръщат коли и да палят билбордове? В смисъл чудя се дали може да казваме едно и да правим друго и дали няма да е прекален удар за моята объркана етична личност, която силно копнее за морал?

5. Ако всички изследвания към момента, включително и предишните избори показват разлика между популярността на Герб и БСП спрямо всички останали партии (включително и по-късно регистрираните такива) с над 15%, то кой ще изберат хората на следващите избори? Дали пък още не са регистрирали партията, която за 2 дни да грабне сърцата на 5 милиона избиратели и ще измие с магическа пръчка срама на политиците, трупан 25 години, за да изчисти името на омразната на народа политическата класа за една нощ?

6. Ако скоча върху кола сам, то мога ли да осъдя полицията за полицейско насилие? Дали ако скоча върху полицейска кола няма да предизвикам още по-добър ефект и дали няма да пишат повече вестници на първа страница за това колко са гадни полицаите, за да мога да ги дразня още повече? Мога ли да си извикам деца на протестите и после да обвиня полицията, че ги е пребила?

7. Ако съм журналист или студент имам ли повече права от останалите хора в България? В смисъл Конституцията за баламите ли е писана, че това ми е важно за концепцията?

8. Да искам да продавам българска земя или да не искам да я продавам? Кое е по-рентабилно, за да капитализирам своята протестна активност?

9. Ако застрелям 10 полицая и кажа, че Европа така е изискала, дали това ще мине по телевизиите и новинарските сайтове като OffNews?

10. Съществува ли Дядо Коледа? Това ми е най-важният въпрос, защото още си чакам подаръците от 5 годишен и се чувствам прецакан. Дали пък не съм бил лошо момче?

От протестърът-демократ, за който изборите са един недемократичен инструмент

п.с. Вдъхновение за горните въпроси съм почерпил от „Кой“ тренда в социалните мрежи, но не съм се ограничил до там и минавам през – Кой? Какво? Защо? Как? Кога? Колко?

, ,

  1. #1 by Анонимоус on ноември 13, 2013 - 3:58 pm

    Смятал ли си някога да изкараш всички некоректни практики в бизнеса, за които знаеш? Като собствен протест?

    • #2 by tikvenik on ноември 13, 2013 - 8:52 pm

      Няма как да изкарам всички, но се старая да изкарам повече…

      • #3 by Анонимоус on ноември 14, 2013 - 4:58 pm

        Като отделен пост? топ 20?

      • #4 by tikvenik on ноември 16, 2013 - 1:23 pm

        За жалост нямам времевия ресурс. Факт е, че аз за разлика от някои местни „борци за свобода“ не получавам пари за блогването си. Аз също трябва да работя и да изкарвам прехраната си като всеки от вас. Всъщност този блог не изкарва дори 1 стотинка. Поддържам го, защото обичам да казвам истини, които мнозина отричат.

  2. #5 by Бойко Николов on ноември 18, 2013 - 12:11 pm

    Наистина е срамно Бико този блог да не изкарва и една стотинка. Трябва да се заемем с това😀 То удоволствие, удоволствие, ама луканката си е луканка, нали?😀

    • #6 by tikvenik on ноември 22, 2013 - 1:38 pm

      Той е заради мен…заради его…заради куп неща…ама май за пари няма да е🙂

Вашият коментар

