6 любими филмови сцени

Днес реших да съм малко по-глобален и за това ще ви споделя 6 филмови сцени, които винаги са ме впечатлявали и карали да се прекланям пред творческия гений на създателите им. Всеки от филмите, които ще ви покажа по-долу си струва времето да го гледате – аз съм ги гледал поне по 10 пъти 🙂

Идиокрация (Комедия) – невероятен филм, който може да ви даде малко по-интересен поглед върху света. Извън забавната му част в неговото начало обясняват нещо, което днес сякаш пропускаме като факт.

Парола: Риба Меч (Екшън, Трилър) – един от любимите ми филми наистина, включително и заради музиката. Споделената по-долу сцена може да е малко по-трудна за вникване в контекста на тематиката на моя блог, но знам, че ще се постараете 🙂

Боен клуб (Драма) – уникален филм, уникална концепция, един от любимите ми. А почти всеки си спомня долната сцена…с правилата на Fight Club… моето любимо е последното …

Добрият Уил Хънтинг (Драма) – понякога се вживявам в образа на Мат Деймън не мога да отрека, но пък доста хора си го заслужават…за това съм …хейтър…принца на хейта 😉

Великият диктатор (Драма, Комедия) – една от най-смазващите и емоционални речи в киното на всички времена. Препоръчвам горещо наистина да изгледате този клип.

 

Матрицата – трилогията (Фантастика) – филмът, който обърна представите на киното за специални ефекти…но не това ми хареса най-много в него…

 

От Стенли Кубрик

, ,

  1. #1 by Анонимен on декември 10, 2013 - 11:29 pm

    интересно съчетание, с много истини, браво!!!

  2. #2 by stanly on декември 10, 2013 - 11:31 pm

    интересно съчетание на фрази, истински, смислени, браво!!!

Вашият коментар

