Битак на страха или как един пожарникар държа България за заложник

ДСБ избори 2013

14% от стария електорат на Сините купуваха страх от ченгетата ГЕРБ

За жалост днес отново ще трябва да бъда човека хейтър за сините. Съжалявам обаче просто е недопустимо да ставам свидетел на подобно нещо, каквото видях около изборите. Имах десните привърженици за малко по-интелигентни, за малко по-ерудирани, за малко по-мъдри и начетени. Извинявам се, грешал съм. Съжалявам.

Днес Иван Костов a.k.a. Командира си подаде оставката от ДСБ. Няма да крия, че на 15-16 години бях поддръжник на идеите на сините и то доста сериозен. С течение на времето обаче човек се образова и помъдрява и научава нова информация. Така аз спрях да бъда привърженик на десните сили на ръба на своето пълнолетие.

Тръгна си и Кабаиванов от СДС. Тръгна си и Любен Дилов (син) от Гергьовден. Пръмова това мекотело няма да я коментирам дори – не заслужава. И какво докато вие сините купувахте страх от Бойко Пожарникаря – каратиста от СИК се оказа, че закрихте автентичната десница официално, че и призиви за преосноваване се чуха. Не ви ли е срам? Дори не прескочихте 4%.

Толкова ли сте се превърнали в прост електорат, а храните едни други партии, че техните избиратели били глупави. Вие сте същите или поне тези дето купувате страх. Нямате право да обиждате интелектуално дори циганите дето гласуваха за ДПС, защото те не предадоха партията си – предадохте я вие – сините.

Според Алфа Рисърч цели 14% от вас са избрали Тодор Жив… ааа Бойко Борисов и ченгетата му начело с Цвък Цвък. Толкова е кърпенето на дупката от вашите хора, която разочарованите от Герб хора (от които познавам няколко) отвориха с  -600 000 гласа за Пожарникаря. Продължавам да се питам не ви ли е срам?

Докато се борихте с вятърни мелници най-близката до вашите идеи партия си замина. Да, хранил съм ги много и ще ги храня…ако ги има, но уважавам мнението на всеки с разумна аргументирана позиция. Сред гербаджиите такива няма, защото да ме прощавате, но нямам телевизор, тези хора са като телевизори. Това са купувачи на страх. Напазарували са страх доволно от сега за Коледа.

Не гласуваш ли за Пожарникаря, печелят комунистите. Не гласуваш ли за Пожарникаря, печелят циганите. Не гласуваш ли за Пожарникаря, печелят селяните. Не гласуваш ли за Пожарникаря си комунист. Bitch Please…не вярвах да сте толкова елементарни, но явно съм грешал.

Десните сили бяха направени за смях от един пожарникар и едно ченге. Ценза е паднал много в редиците ви и в социалните мрежи това е ясно видимо. Аргументацията куца много. Старите лаври се повтарят. Не се четат предизборни програми. Без информация – просто купувате страх. Довчерашната интелигенция на България псува хората по възмутителен начин, защото са купили страх и си играят на брокери в продажбата му.

Това, че си преспал с Linux библия под възглавницата не те прави хакер, както не те прави син като си завършил УНСС. Просто мат‘ряла при вас, както казва вездесъщия глас от телевизора на един човек с интелект на неузряла краставица и експремиер – не става. Не ми се сърдете, знаете, че съм прав, но ползвам актуални за вас изразни средства.

Спрете да се връзвате на тъпотията, наречена комунисти-антикомунисти. Избягайте от този комфорт за врага. Помислете. Постарайте се. Най-малкото бъдете лоялни бе хора. Продължавам да недоумявам и да се питам – не ви ли е срам?

На тези избори вие гласувахте от омраза. Смея се с глас, когато чуя някой купувач на страх да ми каже, че видиш ли той гласувал позитивно. Баси лицемерието. Същото ме обзема, когато чуя патриотично ориентиран да гласува за Герб. Несериозно е. За жалост такива сте и вие и го доказахте.

Герб съсипа българското дясно пространство – тъжна, но горчива истина, а аз както знаете не я пестя.

Купуването и продаването на страх е престъпление!

И макар да има хора от сините, които не понасям (Иван Иванов например) все пак статията се посвещава на моите сини приятели с най-добри чувства. Поне до някъде оправдавам тези, които гласуваха за по-малки партии, а не за чичко пожарникар и чичко полицай.

От оня дето каза „Ще се оправим, когато сме готови, ако ще и в кръв да трябва платим цената на демокрацията!“

П.с. 1: Аз лично не гласувам, но се оплаквам. Ако някой иска да започне да ми плаща данъците, акцизите, таксите и прочие и желае да не се оплаква да заповяда. До тогава със задълженията идват и правата, а както покривам първото, така си искам и второто. И аз искам като Бай Мангал, ама ваш Бойко видяхме, че нищо не направи с тях…ама нищичко…

П.с. 2: П.с. 1 го пиша да не ме обвинявате в партийност, а вие можете още доста пъти да „променяте света“ по ваше усмотрение, когато ви призоват онези „народни любимци“. Накрая пак същите са в парламента нещо като световното по футбол с Германия – всички играят добре, а накрая Германия взима купата. Тя надеждата казват умирала последна…

, , , , , , , , , , ,

  1. #1 by Niki on юни 26, 2013 - 7:27 pm

    Пич, хубаво си го написал ! Само не мога да разбера, защо Б. Борисов е виновен на някой, че сам си е нацапал гащите ? Стана смешно за всичко в тази държава да е виновен ББ. Не е сериозно да обвиняваш някой за собствените си грешки ! От просто лузър, се превръщаш в прост лузър. Аз лично в тази обстановка и този изборен закон винаги ще гласувам за този, който има реални шансове да изкара БСП+ДПС извън власта. Независимо дали се казва Бойко, Стойко, Драгойко…ако ме разбираш ? Така са ме възпитавали ! И за избора ще съдя само себе си, а не някой друг.
    Поздрави !

    • #2 by tikvenik on юли 2, 2013 - 2:17 pm

      Аз съм на 27 години…89-та съм бил на 4 …не мога да плюя по нещо, което не познавам, въпреки, че именно заради партията днес съм син на низш военен, а не на професор по археология. Възпитанието е едно, но нека все пак и да мислим малко. Личното ми мнение е, че Бойко е най-лошото, което се е случвало на държавата ни през моя съзнателен живот…и не, не е Жан, защото при Жан имаше какво да се продава, а днес чакаме на помощи от ЕС като някакви просяци…

Вашият коментар

