Предизборна ярост

Ще дойдем за вас

Озверели? Озлобени? Яростни? Предадени? Излъгани? Мачкани? Ритани? Тъпкани? Измамени? Обезверени? Хора?!!!

Рядко препубликувам нещо от другаде, този път е изключение…

…време е да започнем да имаме повече изключения…

…Бунтът продължава. И скоро ще прерасне във война. Отдавна съм разбрал, че ще запазя мизерното си чувство на гордост и уважението към нещастната си личност, не като се противопоставям вербално и подчертавам разликата помежду ни. Безсмислено е.

Толкова болезнени са раните, толкова продължително страданието, че само унищожението ще възвърне логиката на критично изтънялата реалност. Искам ли да съм от страната на живите, нужно е да не остане и следа от тях. Затова съм слязъл толкова надълбоко. И те не ме виждат. Няма как да ме видят. Щом съм в подземието. В най-мрачния му, най-зловонен ъгъл.

Ръмжа и търпеливо чакам ноктите ми да станат по-дълги и по-твърди. Зъбите – остри и безмилостни. В ужасния затвор, докато чакам окончателно да се превърна в звяр, набирам мощ и безмилостна решителност. Накрая ще дам воля на новата си природа. И ще ме видите. Не само мен, но и всички останали, постоянно мамените и окончателно излъганите.

Вече няма да гласуваме, да избираме, и да грешим в избора.

Ще палим и разкъсваме.

Ще взривяваме и разстрелваме.

Имаме право, след като достигнахме дъното на унижението и върха на болката.

Охранените и настояващите за нов ред зверове ще се срещнат с нас, озверелите от постоянната липса на справедливост…

Автор: Палми Ранчев

Ако мислите, че гнева е лош, помислете пак…по-лошо е примирението…

, , , ,

  1. #1 by donangel on май 9, 2013 - 7:03 pm

    Да се надяваме, че е останала достатъчно жандармерия и войска, които да се справят с подобни лумпенизирани елементи!

    • #2 by tikvenik on май 9, 2013 - 7:32 pm

      Както казах и във Fb…няма, няма държава…ако имаше войска до сега да е направила военен преврат, а не да търпи това изнасилване…

  2. #3 by Ficheto Bacardi on май 9, 2013 - 9:06 pm

    До Дон Ангел – Дано на тази жандармерия, и е останало капчица достоинство, и да потроши празните тикви, като твоята😦

  3. #4 by Пепс on май 10, 2013 - 9:00 am

    Силен текст със супер силни послания!
    Яд ме е, че живея в такава държава, където вече 28 години на какво ли не съм се нагледал и само някаква моя глупава позитивна надежда (напразна направо надежда), че нещата ще се оправят, ме кара да не напусна България! В крайна сметка тук съм роден и никоя партия и никоя власт не може да ме изгони от ТУК, колкото и да се стараят.
    Иначе ми е и гадно за всички други хора, които са много по -„Озверели? Озлобени? Яростни? Предадени? Излъгани? Мачкани? Ритани? Тъпкани? Измамени? Обезверени?“ и от мен, на които няма кой да им помогне, които нямат достъп до адекватно здравеопазване и образование… Една държава не осигури ли на народа достъпно здравеопазване и образование, то тя не му осигурява най-важните неща и почва „да отглежда“ една заболяваща и неразумна нация, готова да се превърне в зверове един всеки момент.

    Блогът ти е супер. Абонирал съм се и го чета с интерес! Браво, пиши все така, tikvenik!!!

    • #5 by tikvenik on май 10, 2013 - 4:26 pm

      Прав си …каза хейтъра…ах колко си прав…

Вашият коментар

