Сутрешна Молитва

Един по-различен поглед на молитвите днес ми предостави един близък блогър,
който искаше да предизвика 8-те сили на хейта . Успял е. А ти успя ли да намериш своя Бог
и да му подариш една молитва като тази?

Сутрешна молитва

Дай ми спокойствие, за да приема
нещата, които не мога да променя
Куража да променя нещата, които не мога
да приема
И мъдростта да скрия телата на онези хора,
които ми се наложи да убия днес,
защото ме вбесиха.

И също така ми помогни да бъда
внимателен с пръстите които настъпвам днес,
защото може да се окажат свързани със
задника, който може да ми се наложи да
целувам утре.

И ми помогни да запомня, че
когато имам наистина лош ден и изглежда,
че хората се опитват да ме вбесят
ще ми отнеме около 42 мускула да се намръщя
и само 4-ри за да протегна средния си пръст
и да им кажа да ми го духат

АМИН!

гост-автор Бойко Николов /човекът, който научи БТВ, че така не е честно/

, , ,

  1. #1 by Boyko Nikolov on януари 8, 2013 - 1:02 pm

    Ох, понякога сам се чудя на себе си, дали простотията ми е вродена или съм я придобил. Каквото и да е, радвам се, че я имам, защото тя ме спасява от ежедневието🙂

    • #2 by tikvenik on януари 8, 2013 - 1:05 pm

      Нали :)) Пък и ни учи да сме по-интересни хора чрез висшите средства на простащината и самоиронията😉

Вашият коментар

