10 причини защо съм пушач

Писна ми да се карам с разни вегетиращи обитатели на планетата за това, че съм пушач. Днес обаче от всякъде хора ми казват какво да правя със здравето си, защото няма една готина мацка или убавец в тяхната част на бара и се налага да ходят при пушачите, които са се напили като кучета и се забавляват истински, докато те завистливо гледат през стъкления екран и си дават сметка за безцелния тъжен живот на мравки, който ще продължи 1800 години – Хвала на тебе Мойсей!!!

Ето моите 10 причини защо пуша цигари и защо дори да ги откажа бих разбирал хората, които го правят и бих ги уважавал, такива, каквито са, без да желая да ги променям.

1. Аз пуша!

Аз ям по-малко – населението на планетата е 7 милиарда като един милиард от него гладуват, а сега тичай в McDonalds, приятелю – това може да е твоят, но не и моя избор 😛

Аз пуша!

Можете ли така 😛

2. Аз пуша!

Да, не съм 140 килограмов тюлен, който се запъхтява на стълби (а пуша по почти 2 кутии на ден от 8-9 години). Ти обаче не следиш теглото си, като храниш „интелектуално“ нас пушачите. И докато ние миришем на Филип Марлоу, ти вониш на бекон. Piss OFF! Има само една 100% диета без спорт и йо-йо ефект, името и е тютюн.

3. Аз пуша!

Нямам ни най-малко намерение да умра здрав. Ако вие искате да пукнете 2 пъти, че не сте живели така, че да ви личи, то ок – бъдете красиви трупове. Евалла за страхотната морална победа, която извоювахте! Между другото как магарета-непушачи умират от рак на белия дроб – ама разбира се, това е, защото ходят по барове да търсят развратни кобилки и там пушат пасивно. О, Конфуций!

4. Аз все още пуша!

Няма по-социално нещо от това да поискаш огънче от напълно непознат човек. Няма по-приятно от това да седнеш с приятел/ка и да си поговорите на кафе с цигара. Представете си средище на културата – френско кафене в ретро стил, без цигарен дим – и аз не мога. Жалко за вас… аз греба от живота с две ръце и бели дробове и то без да имам личен психо гуру, автор на бестселъри.

5. Аз спрях да пуша, отварям втората кутия и паля!

Аз мисля за вас, скучните хора. Искам да умра млад и да оставя света на вас – вегетарианците, феминистите и разни други умопобъркани ненормалници, които не разбират, че проблемите на света са в тези като тях. Добри дела… +1.

6. Аз пуша, без да спирам и не чувствам умора!

Аз допринасям за страната си, плащайки безбожните акцизи на цигарите. Аз строя пътища, детски градини, болници, училища, инфраструктура и създавам утрешния по-добър свят за вашите деца. Така е честно нали?

Аз пуша, защото мога!

Аз пуша, защото мога!

7. Аз пуша, защото съм бунтар!

Алтернативна форма на бунтарството, макар и лека са именно цигарите. Другата е да запаля парламента – вие избирате! “Relax, don’t do it…на-на-на-на-на”

8. Аз пуша, защото не съм модерен!

Аз съм като ретро чалгата – за нищо не ставам, евтин съм, гнусен съм, но сравнена с днешното цицопеснопение съм класика – поне веднъж си се разбил, слушайки ме. Защото някои хора са изпреварили времето си, а други въобще не е трябвало да се появяват – някои им казват модерни…

9. Аз пуша, за да ви дразня!

Само по-горните 8 неща са по-удовлетворителни за мен от това да дразня непушачите. Интересното е, че най-върлите противници на цигарите са бившите пушачи (повечето, но най-злите). Съжалявам за това, че вие сте се провалили в нещо не означава, че аз ще се предам. Научете се да губите ;)!

10. Аз пуша, защото… ОБИЧАМ, ИСКАМ, МОГА!

Да това отразява всичко, което изразява демократичното общество. Моят избор, който не пречи на онези от другата страна на прозореца в бара, а защо те ми пречат и нарушават моите демократични права.

Знаете ли кой е основният аргумент на хората, отказващи цигарите?!??

– Защото трябва!!!!!???

WTF?!?! Това не е аргумент, това е смачканото ти човешко мислене, което няма нормален социален живот, но избира този път, защото другите го правят. Ти си бунак, мой човек – дори не заслужаваш да четеш тези редове, айде ходи се хвърляй в Искър, Тунджа, Черно Море и прочие… защото трябва!!! Защото така правят другите! После се чудим защо у нас хората са овце – защо ли?

От Димитър Димов

Аудиоверсия:

И едно парче за финал от Муден MC 😉

, , , ,

  1. #1 by smoker on октомври 20, 2012 - 11:29 pm

    Не всички непушачи са тюлени.Пушачите си измислят хиляди извинения защото нямат воля да ги откажат.

    • #2 by tikvenik on октомври 21, 2012 - 12:34 am

      А непушачите си измислят хиляди причини, за да се бъркат в живота на пушачите нали ;)…кой иска да ги отказва хахахахахаха…виж точка 10!

  2. #3 by mebelbox on октомври 21, 2012 - 3:26 pm

    +

  3. #4 by Георги Василев on октомври 21, 2012 - 6:43 pm

    Ако се занимаваш с какъвто и да е вид спорт цигарите са сериозен фактор. Пред 2 месеца пуших по 6-7 цигари на ден в продължение на 1 седмица. В края на тази седмица отидох да играя футбол и разбрах защо не трябва да пуша. Сбогом цигари.

    • #5 by tikvenik on октомври 22, 2012 - 9:29 am

      С един приятел сме върли пушачи…много по-весело е да гледаш как ината и духа, а не чисто физиологическите възможности се борят в спортна надпревара 😉

  4. #6 by Рая on октомври 22, 2012 - 3:28 pm

    ХАхаха сори, Тиквеник, ама говориш като истински наркоман!

    Да окей, някой да ти се бърка дали да пушиш – няма право, ама да ми разправяш тука някакви врели-некипели… Хората дето пушат, пушат само по една причина – защото не могат иначе.

    Звучиш като човек, който не ги е спирал никога 🙂

    • #7 by tikvenik on октомври 22, 2012 - 7:41 pm

      Не, на мен ми харесва да пуша. Защо си мислите, че съм започнал да пуша….всички коментари са от някакви хора, които си мислят, че едва ли не това е моята слабост, а всъщност – това е моята сила :))

      Ако не ми харесваше щях да спра – просто е 🙂 Просто ми харесва 🙂

      • #8 by Рая on октомври 22, 2012 - 10:27 pm

        Е познах значи че не си ги спирал никога 🙂

      • #9 by tikvenik on октомври 24, 2012 - 5:47 am

        Не е било нужно…да ги спират тея, които мислят, че имат проблем – аз просто правя собствен избор 🙂

  5. #10 by Банко on октомври 23, 2012 - 9:41 am

    Това не е слабост, а просто навик. Много хора вярват, че да си пушач е признак на слаба воля. Според мен признак на слаба воля е да искаш да направиш нещо, но да си ограничен от себе си да го постигнеш. Често виждам бивши пушачи, които са се преборили с този „порок“, но и също така има и такива, които пушат и нямат намерения да ги отказват. За това всеки сам си преценява за себе си кое е добре и кое не.

    Бих се съгласил с колегата по-горе. Това, че даден човек не ги отказва е защото не иска. А дали може да се „откачи“ е съвсем друга тема на разговор. Аз не съм пушач, по-скоро бивш съм и никога не съм осъждал тези, които пушат, както и никога не съм толерирал нападките по техен адрес от т.нар. непушачи със слаби ангели.

    И само да кажа, че това не е наркомания, а избор. Аз лично съм ги спирал, почвал и сега пак ги спрях. Няма да се заричам, че ще ги почвам, както и обратното, че ще си седя все непушач. И за да говорим за наркомания е редно първо да разберем смисъла на думата, преди да я използваме. И като си почнала, прочети какво означава и абстиленция. 🙂

    Поздрави, статията е уникална и наистна ме грабна. 😉

    *Бел. Тиквеник (коментарът е модериран) – виж политика на коментиране в менюто

    • #11 by Рая on октомври 24, 2012 - 8:55 am

      @Банко
      „Това, че даден човек не ги отказва е защото не иска.“ – е какво искаш да ми кажеш сега, че всичките пушачи пушат просто защото не искат да спрат? Nigga please 🙂

      На мен ми е все едно дали нашето Тиквениче ще пуши или не. Но ми става тъжно като слушам пушачи да казват, че им харесва да пушат – това е самозаблуда, при това доста лоша, защото на мига унищожава всички шансове да спрат цигарите.

      Да, окей, който иска – да си пуши. И аз пуша. Ама според мен е важно хората да си дават сметка, че това е капан, а не избор, и няма такова нещо като „мога да спра когато си искам“. Не, не можеш. Ако можеше, никой нямаше да пуши.

      Говориш за абстиненция. При спирането на цигарите най-силен е психическия удар, всъщност физически няма нищо – нищо не те боли, не се потиш, не повръщаш… е, евентуално малко леко главоболие и то не при всички. Обаче психическата зависимост е ужасна и именно тя е основния проблем в преодоляване на пушенето.

      Добрата новина е, че в общи линии най-трудни са първите три дена. Лошата е, че никой нормален пушач не може да изкара дори 24 часа без цигари, камо ли три дена.

      И понеже Тиквеник твърди, че пушенето било избор за него – айде спри ги за три дена, ако можеш (ама не можеш). Пък после като искаш пак си пуши.

      • #12 by tikvenik on октомври 24, 2012 - 6:31 pm

        С тея икономични стратегии за които пишеш сигурно при теб има резон. Аз пък ще кажа на непушачите – пушете за 1 седмица (3 дни е малко) и ще видите как ставате по-общителен човек 🙂

  6. #13 by Рая on октомври 26, 2012 - 9:01 pm

    Ъ. Кой ти говори за пари? Говоря ти за здраве и за това колко е силна психологическата зависимост. Абе разбра ме ти ама се правиш на ударен :)) карай, животът си е твой и можеш да си правиш каквото искаш с тиквата, която ти е дадена :))

  7. #14 by Рая on октомври 26, 2012 - 9:02 pm

    PS Излиза ми kadebg защото това ми е username-а в WP. Ако сложиш опция да коментирам без да ползвам WP регистрацията, ще се пиша Рая. Може и Христова. Видях какво си ми отговорил на предния коментар за модерациите, ама нямах кога да ти пиша по-рано.

    • #15 by tikvenik on октомври 27, 2012 - 8:41 am

      вече е оправено, защото направих незадължително името и мейла на коментиращия пък дано се е получило…опитах само с името ти и сайта ти, но ми влезе в спам папката, все пак аз преглеждам и нея така, че споко 🙂

  8. #16 by Nikolay Yorgov on октомври 29, 2012 - 4:50 pm

    Въпрос? Готино ли е да си непушач и навсякъде около теб да пушат и на теб да ти се налага да се тровиш, заради пороците на всички останали? 🙂

    • #17 by tikvenik on октомври 30, 2012 - 10:19 am

      Какво правиш при пушачи, ако ти е чак такъв проблем…аз при непушачи не ходя :))

      • #18 by Nikolay Yorgov on октомври 30, 2012 - 2:21 pm

        Не избирам приятелите си по това дали пушат или не…. а може би е добра идея 🙂

      • #19 by tikvenik on октомври 31, 2012 - 9:27 pm

        Аз не мисля, че е добра идея…аз дори не ги избирам по политически признак, а като видя как хората го правят се плясвам през челото!

  9. #20 by ro6avia on декември 6, 2012 - 12:32 am

    Митак, сърбят ме пръстите да те изям с парцалите за глупостите дето си написал. Няма да парадирам с това че съм пушил 20 години, от които поне 10 над 2 кутии дневно при това тежки и силни цигари, а не тези въздушните с по едноцифрен катран и 0,х никотин. Ще ти спестя отрицателните си коментари, оборващите те факти и откровения присмех, който заслужаваш. Единственото което ще напиша по темата, е че преди две години и половина спрях да пуша и това е едно от най-правилните решения, които съм взимал през живота си.

    • #21 by tikvenik on декември 8, 2012 - 12:13 am

      Ти пък къде влезе в тоя пост, като той е за фанатици знаеш 😉

  10. #22 by thenatureandi on декември 8, 2012 - 10:11 pm

    Да, тютюнът потиска апетита, но не всички непушачи са дебели.

    • #23 by tikvenik on декември 10, 2012 - 1:13 pm

      Така е…но ако съпоставим процента затлъстели сред пушачите и непушачите, то мисля е видима за всички разликата 🙂 Благодаря за коментара 🙂

      • #24 by thenatureandi on декември 10, 2012 - 5:02 pm

        ако съпоставим процента затлъстели сред амфетаминовите наркомани и тези които избягват да употребяват, то мисля разликата е видима за всички, това не означава обаче че целта оправдава средствата

      • #25 by tikvenik on декември 11, 2012 - 4:41 pm

        Всички го казват това, но действителността е друга понякога 😉

  11. #26 by Анонимен on януари 19, 2013 - 6:52 pm

    Голямо геройство!!

    • #27 by tikvenik on януари 20, 2013 - 12:54 am

      Нали …радвам се, че ме подкрепяте 🙂

  12. #28 by Анонимен on януари 24, 2013 - 4:07 pm

    Niamam nishto protiv pushachite stiga da ne smardiaha taka i da ne raznasiat tazi gniaz okolo sebe si.
    A otnosno poddragkata na ikonomikta:
    – Skatavat mnogo poveche ot rabota.
    – Boleduvat mnogo poveche a da ne govorim za raka na belite drobov, koeto pobarkva zdravnata sistem

    • #29 by tikvenik on януари 24, 2013 - 6:43 pm

      Има световноизвестен случай на рак на белия дроб при магаре…то не е пушило…btw аз се разболях за първи път от 5 години преди 2 седмици…най-издръжливите организми са тези, които не се пазят, а се каляват…

  13. #30 by D. on юни 14, 2013 - 1:32 am

    много готино писание :д изпуших си цигарата с удоволствие докато го четох. вярно, непушачите са изключително дразнещи, най-вече заради необоснованите си претенции относно чистия въздух, но все пак цигарите са доста вредни. за сметка на това напълно подкрепям точки 1,2 и 4. статията много ми хареса и ме разсмя, но не мисля, че пушенето трябва да се насърчава ( не че това е целта на статията, но се почувствах длъжна да го добавя :ДД )

    • #31 by tikvenik on юни 18, 2013 - 8:52 pm

      Мерси за добрите думи…никой не карам да пуши…просто ми писна от идиотската поп култура за бавнозагряващи, която ми пробутва педерастията за нормална, а пушенето за изродия 🙂

  14. #32 by Анонимен on юни 14, 2013 - 3:06 am

    Тъп си като гъз. В с това което си написал, не само, че ти личи, че не си се хранил интелектуално, ами направо ти пише на челото ПЪН. Не съм пушач и нямам нищо против тях, не ми пречи дима или миризмата, но твоите т.нар. 10 причини защо да съм пушач са абсолютно нелепи.

    1. Аз не пуша.
    И ям абсолютно нормално, без да ми се налага да тичам в заведенията за бързо хранене. 😉

    2. Аз не пуша
    И не съм 140кг. тюлен, не се задъхвам, не изпитвам физическа умора и мога да разгранича свежия въздух от боклука в големите градове. Обонянието ми е добро. Не „смърдя на бекон“, помирисвам парфюма си, а не цигарения дим по дрехите ми.

    3.Аз пуша и не ми пречи, че другите пушат.
    Нелеп довод. Никой няма намерение да умира красив, не става (поне не е и по естествен път.) Междудругото ракът е мутирала клетка, u fool, може да се развие навсякъде и по всяко време. Просто цигарите МОГАТ (но не е задължително) да го причинят. Но да изкарваш, бедното животно за довод, че някой ти е длъжен да ти диша дима понеже се случва и с магаре.

    4. Аз все още не пуша и нямам против цигарения дим в заведенията
    Но това далеч не значи, че няма и други приятни начини да прекараш времето си с приятели в заведение. Ако ти и твоите т.нар. приятели можете да седнете и само да си пушлявите. Господ (образно казано) да ви е на помощ, вие сте мноооого скучни хора.

    5. Аз не пуша
    И далеч не правиш добро, един пушач по – малко, при 7млрд. .. ха, ти кой си ? Дядо Коледа ? … един random човек по – малко .. -1

    6. Aз не пуша и няма да почувствам умора 😉
    (което не бих го гарантирала за теб). Ахахха, тази ми е любима, не бях чела по – глупаво нещо. Всички сме данъкоплатци, douchebag. Сега дишай, всички плащаме за да се строят пътища, детски градини и прочее. ( Б-я не е най – удачния пример за тия неща, не знам дали знаеш 😉 )

    7. Аз не пуша, не ми пречите, но да се смяташ за бунтар 😀
    Ох, спри с клишетата, не е интересно вече. Бунтари!?! Нима ? Това ли наричаш бунт ? Моля, заповядай, бунтувай се! Знаеш ли, бунта ( протест, революция) е с цел да промениш нещо. По добре подпали парламента би имал по – голям успех с „бунтуването“ си 😀

    8.Аз не пуша и не държа да съм „модерна“
    За жалост си точно като ретрочалгата – изтъркан, повтаряш едно и също като развалена грамофонна плоча, никой не иска да те слуша и скоро ще бъдеш забравен ( както и „интересния“ ти пост). А ти си от тези, които изостават…

    9. Аз не пуша, никога не съм и печеля 😉
    Ама, грам мисъл няма в това, което пишеш. So … няма нищо по – приятно за мен да гледам как си вярваш. А знаеш ли, защо те са най – върлите противници ? Досещай се сам ! 😉
    Май някой е изгубил (достойнството си!)!

    10.Аз не пуша .. защото ИСКАМ, МОГА И ОБИЧАМ !
    Понеже само пушачите сте способни на чувствате. Сам го каза, право на личен избор. Непушачът също има право на демократично решение, да не ти търпи глупостите ;). Пуши си на воля, само пази тишина!

    Защото трябва ?! … Ми за тях може и да трябва. КОЙ точно си ти, че да казваш, че тяхното оправдание е глупаво. То и твоите 10 причини са тъпи, ама не сме те хвърлили в Черно море още. Доста грубо и инфантилно! А после се чудим, защо лудите са по улиците – защо ли ?!

    За едно ти правя евала – добре си си избрал никнейма, тиквеник!

    • #33 by tikvenik on юни 18, 2013 - 8:50 pm

      Тъп съм разбира се…ти си нобелова лауреатка виждам. Нека те питам – може ли да погледнеш ето този откъс от предаването Bullshit на Penn&Teller и да ми кажеш дали цигарите са това, което са. Това, че не си чела, не значи, че другите не сме нали. Ето ти линк да се образоваш -> youtube.com/watch?v=kGApkbcaZK4

      п.с. Бях готов да си заложа левия си крак, че си жена (аз не познавам някой да е спечели спор с жена). Само жена може да използва нелепости като аргументация, да повтаря като папагал и да си мисли, че печели…научи как се води дебат преди да тролиш. На фона на твоите douchebag, u fool и прочие модерни думички (аз съм от село не знам пащу)…бих те нарекъл бутафорно еко зомби с мечта да се прероди в патладжан – друго не заслужаваш. btw караш ли автомобил, аз не карам – кажи ми, че цигарите замърсяват повече от колите(но въздуха го дишаме всички, нали) и бих те поканил да изпушиш една цигара и да лапнеш един ауспух да усетиш разликата 😉

      • #34 by М. Бакунин on октомври 17, 2013 - 9:29 pm

        Тиквенико, ти изглежда само youtube „четеш“ щом от там си вадиш аргументите. В един свят пълен само с тиквеници вероятно аргументацията ти не би изглеждала малоумна. За щастие не живеем в такъв свят и за да приемат рационално мислещите хора тезата ти е необходимо да дадеш малко по сериозни източници – рецензирани публикации на научни изследвания. В противен случай адресираш само себеподобни тиквеници.

      • #35 by tikvenik on октомври 18, 2013 - 6:23 pm

        Нима ти предложи сериозни източници умен красавецо…та да ме съдиш…нелепо нали 😉 Солидарността в тази държава е двупосочна…имаш ли си дори малка представа каква част от републиканския бюджет се формира от акциза и ДДС на цигари…нямаш нали…не съм и изненадан, ти модерна полюцио на прехода

      • #36 by М. Бакунин on октомври 21, 2013 - 10:56 pm

        До №35. Модерна полюция на прехода? 🙂 Може аз да съм се подвел като предположих, че публикацията ти има някакъв смисъл, различен от този да забавлява аудиторията.

        Иначе ако искаш да се издигнеш над шутовското ниво и да предадеш някаква мисъл трябва да спазваш някои правила на реториката. В моя пост казах единствено, че не си се аргументирал, тежестта на доказване е при теб. По-малоумно от неаргументирани твърдения с високи претенции е да искаш доказателства, затова, че собствената ти статия не представя доказателства.

        Говорейки за бюджета наистина нямам представа какви са приходите от акциз на цигари, както и ти нямаш представа за разходите за лечение на съответните онкоболни или пък за смъртността причинена от тютюнопушене на хора в трудоспособна възраст.

        Мислил ли си да разшириш критериите си за обществена полезност на даден феномен извън личната облага, която ти носи и връзката му с републиканския бюджет?

      • #37 by tikvenik on октомври 23, 2013 - 11:08 am

        Хайде да направим сравнение, колко души умират от проблеми, причинени от цигарите и колко от проблеми причинени от затлъстяване? И моля те не ми казвай, че няма корелация между ниското тегло и пушенето – защото такава има. Затлъстяването в САЩ е причина номер 1 за смъртността от сърдечно-съдови заболявания…не са цигарите да знаеш 😉

  15. #38 by Анонимен on юни 14, 2013 - 8:12 am

    Т.1 и 2 – не е задължително да си пушач, за да имаш хубаво тяло, някой хора го правят със здравословно хранене и тренировки, а не като се тровят(т.е. може да се постигне и по правилния начин, не по мързеливия). Т.4 – ако имаш достатъчно въображение и интереси можеш да заговориш непознат и по друг повод; Т.6 – работи и си плащай данъците, достатъчно е. Т.10 – явно имаш предвид че си искаш свободата, не забравяй че абсолютната свобода за едни (напр. пушачите) означава абсолютна несвобода за други(напр. непушачите) Т.11 – никой не се вълнува от това дали пушиш (освен може би семейството ти) – въпросът е да не натрапваш зловонният си дим на хората, които не желаят. Въобще никога не е стоял въпросът дали да пушиш или не, въпросът е къде да го правиш и къде – не.

    • #39 by tikvenik on юни 18, 2013 - 8:47 pm

      Бих приел всеки твой съвет, когато отидеш от другата страна на улицата и поискаш от дебелака на спирката да ти даде малко от своя шоколад…има обаче голяма вероятност човека до него да ти даде една цигара. Това е солидарност, това е социалност…добре ще е да помислите за тези неща. Като има екран в заведението и отделни врати – къде точно е проблема или трябва да си пробутваме фашизма напук на логиката?

  16. #40 by Deyan Kalaydjiev on октомври 21, 2013 - 4:08 pm

    хах.. доста се позабавлявах с текста ти.. поздравления.. 🙂
    отеделих малко време и на коментарите.. то от толкова много формати по „телевизора“, хората май тотално са се бъгнали..

    • #41 by tikvenik on октомври 21, 2013 - 10:46 pm

      Благодаря…и аз мисля, че е добър 😀

  17. #42 by Дж. Кейнс on октомври 21, 2013 - 11:29 pm

    Тикво, а какво мислиш за легализацията на тежките наркотици? Наркозависимите ще „се друсат“ защото „обичат, искат и могат“, а и приходи ще има за бюджета. Щастието ще е пълно.

    • #43 by tikvenik on октомври 23, 2013 - 11:06 am

      Тиква може да е тоя дето си гласувал за него на последните избори…аз съм леко друга бира…6,1% от приходите в републиканския бюджет идват от акзици и ДДС на цигарите, както и 2.1% от БВП….

      Сравнението ти е толкова тъпанарско, че мога да отговоря само по същия начин – сори, друго не заслужаваш. Непушачите убиват малки котенца и ги ядат, защото все им се яде…:D 😀 Дебил!

      • #44 by Дж. Кейнс on октомври 23, 2013 - 8:44 pm

        Ти определено отговори по тъпанарски начин, но въпросът не беше от същата категория. 😀

        Един по-адекватен отговор евентуално щеше да съдържа обяснение каква точно е според теб разликата между цигарите и наркотиците,след като и двете водят до пристрастяване, при хронична употреба увреждат здравето и скъсяват живота. 🙂

      • #45 by tikvenik on ноември 1, 2013 - 10:16 pm

        Нима ще живееш вечно? Не мисля…

  18. #46 by Анонимен on ноември 3, 2013 - 10:58 am

    Никой не живее вечно, но си е друго да надхвърлиш стотака, без да си се превърнал в ходеща аптечка.;)

    • #47 by tikvenik on ноември 5, 2013 - 3:59 pm

      хахахахах това искам да го видя 😀

  19. #48 by kristian on октомври 18, 2014 - 1:07 pm

    Ако с цигари поддържате формата на тялото си – значи аз нямам думи …

    • #49 by tikvenik on октомври 18, 2014 - 1:10 pm

      Ами получава ми се …поне не съм еко-био-здравословен тюлен 200 кила 😉

  20. #50 by ffffg on ноември 21, 2014 - 1:34 pm

    Хейтомитре, много си зле човек,!
    Искам да засегнa неприятната ти , плоска провинциална същност , но не ми се занимава, нямам време. Писнало ми е от такива , наистина , даже не знам защо го пиша т’ва …. Ограничеността ти личи от километри, може да си бил любимеца на другарките до 10ти клас , ама стига! Четене и класическа музика не могат да те обогатят , предефинирай си личностния проблем!

    • #51 by tikvenik on ноември 21, 2014 - 1:47 pm

      Мога бързо да предефинирам твоя 😉
      1. Либерален фашизъм в крайна форма
      2. Криза на личността и ценностната система
      3. Аз съм ограничен – ти безграничен в …глупостта си…
      4. Странно чувство за хумор на родителите ти, които са те кръстили „ffffg“

      Cheers! Ако не знаеш какво е либерален фашизъм – разгледай Google. Казват, че обогатявал милиони хора всеки ден, та може и на теб да помогне, щото за някои неща дори селяните като мен са по в час от теб 🙂

      п.с. Другарките ми крещяха всъщност – никога не съм бил любимеца им, та не съм получавал нищо бадева в тоя живот…
      п.с. 2 Пишеш това, защото съм добър…и защото съм обоснован с аргументи, а не с преправени данни на СЗО в стил оная душевноболна министърка Десислава Атанасова 😉

  21. #52 by ffffg on ноември 24, 2014 - 3:16 pm

    Нямам време ,но плоските съждения и липсата на изграждане на самостоятелно аргументирана теза ме карат да ги отбележа. Действително псевдоприкритата ти висока самооценка не ти помога , а ти пречи. Ти не си селянин, а ограничен. Много селяни не са ограничени и признака по родствено място е девалвирал в глобалната среда. Не напразно написах другарки , защото знаех ,че си отраснал в прокомунистически насочена среда и ти отвърна в крайно дясно – фашизъм. Не , не съм фашист и това ,което ти препоръчвам е :
    – Радвай се на живота, комунизъма никога няма да се върне в България.
    – Не забравяй ти си неосъзнат комунист, за тебе има шанс.
    – Признай пред себе си и предефинирай проблемите си (твоите собствени).

    Тези съвети бяха безплатни, но няма да отделя повече време да ти отговарям.

    Запомни едно:
    МНОГО СИ ЗЛЕ (в този момент и час) !

    • #53 by tikvenik on декември 10, 2014 - 11:59 pm

      Продължавам ли да се ебавам с егото ти 😀 😀 Няма да ти пиша не заслужаваш да продължавам да хвърлям камъни по теб със моята „ограниченост“, а ти да си мислиш, че си градиш кула… кула на собствената си глупост. А,да…за Бога прочети дефиницията за либерален фашист моля те. Вече ти се смея…btw израстнал съм в антикомунистическо семейство – това го споменавам ей така, за да разбереш колко „точна“ ти е оценката…гуру-будителю мой 😀

Вашият коментар

