Ръководство как да продаваме… хапчета за уголемяване на…

Днес ще говорим за това, колко можете да бъдете иновативни по отношение своята маркетинг-криетив стратегия, когато продавате разни съмнителни натурални хранителни добавки за растеж на копулационни органи. Статията е вдъхновена от бавнярството и дебилизма на родната интернет аудитория, пък и отдавна не бях писал нещо по-така, по-грубо😀

Какво ви е нужно:

  • Дебилна аудитория – авто-форумите са идеално място за набавяне на тази жизненоважна консистенция; Vbox7 и сайтове за хора, иницииращи личността си с това колко женски души са проболи с паметника на своя дебилизъм също не е за изхвърляне.
  • Продукт – афилейт програма с възможно най-доволните ползи за вас, не за клиентите, при покупката на въпросните хранителни добавки или хапчета🙂
  • Проблем – ще обясним защо е нужен той малко по-долу

Как да действаме:

  • Първо изградете набързо доверие, преразказвайки отговорите на други хора в авто форумите или избраното от вас място с висока концентрация на дебили. След като вече сте лоялен съфорумник, който помага, то следва да пристъпим към втора част от плана.
  • Следва въпрос или т.нар. по-горе „Проблем“ в нова тема от типа:

„Здравейте колеги, не ми беше лесно да напиша този пост, но все пак съм доста често тук, та сте ми малко по-близки и се реших. Нямам голяма чурка, този мой комплекс ме подтикна да търся спасение в различни натурални Магическото хапчедобавки, които се продават в интернет. След като опитах няколко варианта, то почти се бях отказал, но в крайна сметка реших да поразпитам неглиже сред приятелите ми дали са пробвали подобни неща. Естествено почти всички отричаха, с изключение на един. Той ме посъветва да си купя един продукт онлайн, който подействал страхотно при него. Взех си продукта, но след като го приемах известно време, то започнаха да ми се появяват стрий на чурката. Не знам как да процедирам и с какво да ги махна, но ме е срам да отида на доктор, за да питам. Странно ми е и защо се появяват, но прочетох в интернет, че може да е от нарастване на тъканите и невъзможност на кожата да се адаптира. Умишлено не споменавам продукта, защото не искам да го рекламирам или нещо подобно, а и едва ли има отношение към проблема.“

  • Част трета – загрижени съфорумници ще поискат да видят съдържанието на продукта, защото например, жена им е медицинска сестра или друго дебилно обяснение. Много вероятно това да е на лично съобщение, но все някой ще отвори темата с коментар, защото ще си даде сметка, че щом си признавате, че ви е малък, то вероятно сте много на зор. Изчакайте, те сами ще поискат продукта, а когато го направят им кажете, че това е линка, който пазите – използвайте bit.ly, goo.gl или друга услуга, която прикрива афилейт линковете.
  • Следва генериране на продажби в неподозирани мащаби и свалете нивото на изказа, за да ви разберат жертвите все пак🙂

Enjoy

От Кристофър Роканкур

П.С. Тази статия бе планирана за новия/стар/вечен планиран проект за сайт за това как се правят измами с образователна цел, но все пак… той още не е започнат🙂

, ,

  1. #1 by Таня on октомври 11, 2012 - 1:08 am

    Това е добро попадение, направо в десятката. Ще ми бъде интересно да проучиш една компания по която всички са „полудели“, но си е жива пирамида! Не искам да я рекламирам тук, но ако ми посочиш мейл на който мога да ти пиша, бих ти изпратила доста интересна информация като „храна“ за следващ пост🙂

    • #2 by tikvenik on октомври 11, 2012 - 8:29 am

      Нямам реалното време да се занимавам със разследваща журналистика…за жалост аз нямам едни фондове за „световен мир и демокрация“ зад гърба си, а се налага да си изкарвам сам прехраната. Пък защо реклама да им правиш, то на фона на горното и твоя коментар ще е по-скоро анти реклама :))…а който не му мисли главата, ще му патят краката🙂

  2. #3 by Рая @ bulgarian money blog on октомври 11, 2012 - 9:34 am

    Хахаха, е, така не бях се смяла отдавна! Писмото със „стрийте“ направо ме закопа!!! :)))

    То смешно, смешно, ама тъжно. Само защото някой е „дебилен“ – или, хайде да кажем, „наивен“ – не значи, че заслужава някой да се възползва от него. Никой не си избира с какво IQ да се роди или в каква среда да попадне. Рано или късно всеки от нас попада в ситуация, в която ТОЙ е „дебила“.

    Вярно, не е луд който яде баницата… ама не е и много добър човек🙂

    • #4 by tikvenik on октомври 11, 2012 - 2:06 pm

      и аз обичам [at] @-начина на коментиране ;)…пък за другото…докато има едните, ще има и другите…

  3. #5 by yosif on октомври 17, 2012 - 6:50 pm

    😀 добре се посмях😀 Особено ми хареса идеята да не споменаваш умишлено пордукта😀 Бих задействал схемата само за да чуя оправданията на форумците, защо трябва да им кажа името на продукта.
    П.С добър блог май ще трябва да разгледам наоколо🙂

    • #6 by tikvenik on октомври 20, 2012 - 2:26 pm

      Данке за блога ;)…500 и кусур посещения на ден…явно има какво да предложа още🙂

Вашият коментар

