15-те неща, които мъжете не понасят в една жена

Както знаете аз съм единственият лицензиран хейтър в България (само аз си признавам) и в този контекст днес ще обърна малко внимание на дамите, които често наричаме с различни имена според тяхното поведение. В тази статия ще си поговорим за цели 15 неща, които ни карат да намразим 99% от жените на планетата.

Често ние мъжете сме изправени пред някои ежедневни дейности от страна на нашите половинки, които буквално ни ебават майката и ни карат да изпитаме своето търпение и после някои гей-активист да въведе нов закон за насилието срещу жени. Вие скъпи кифли разбира се имате право на отговор в коментарите, стига да са спазени три правила:

  • Коментар по темата
  • Логично изказване
  • Изключване на частни случаи

Ето и скромния хейт (hate от занзибарски значи истина J) лист, който ще ви споделя тайно:

1. Сравненията

Нещо и за мъжете, четящи статията

Нещо и за мъжете, четящи статията

Ние мъжете обожаваме, когато излезем с друга двойка да започнете да казвате колко е съвършена тяхната връзка… много е вероятно това да си казват и те. Истината е, че всичко е наред щом никой не е станал по средата на вечерята и не си е тръгнал с псувня от заведението. Спрете да сте толкова лакоми и да гоните вятърни мелници в противен случай опасността да останете сами в опит да догоните съвършенството от филмите е напълно реална.

2. Анти-логика и спор

Често ние мъжете-идеалисти спорим с жени(останалите не си чупят главата). Това до голяма степен е обречена кауза, но винаги съм си мислил, че е просто гимнастика за нашето търпение и интелект да спорим с нещо, което постоянно ти казва „Зависи”, „Аз съм на друго мнение” или „Всеки човек е различен”. Наистина споровете са основани на логика и ако не се научите да я използвате ни писва и просто спираме да разговаряме с вас – изводите в дългосрочен план са за ваша сметка.

3. Преувеличаване

Вие драги дами сте все пак най-добри в едно нещо, за жалост, то не е особено полезно за обществото и хората, с които живеете и това е да направите от мухата – кит (не слон). Един такъв таен източник + един такъв таен тон + две жени = сензация. Вие сте родени журналистки от БТВ (обещал съм на БТВ поздрав винаги, когато ги споменавам – ебете си майката).

4. Психология и гадателство

Mъжете обичаме, когато си премълчавате разни неща, когато ви питаме ( – Сърдиш ли ми се? – Не! е само един класически пример ). Вие сте гурута на психологията, а ние сме няк’ви овци дето пасем трева. В общи линии спрете да следите хороскопа си и нещата могат да се оправят, ако започнете да казвате това, което наистина мислите – светът ще бъде едно далеч по-добро място за всички.

5. Клюките

Не можете без тях. Където има трима българи има чета с предател, където има

три  жени – двете говорят срещу третата и то в различни конфигурации в стил групова фаза на световно по футбол – всеки срещу всеки с хендикъп. Разговорите с родата или приятелки от женски пол по телефона от порядъка на 40-50 минути не ви помагат. Говорете си нещо хубаво (а това го казва хейтър по дяволите).

6. Закъсненията

Начина да накараш някой да те уважава не е да го оставиш да чака 30 минути на – 20. Придаването на важност по този начин само ни кара да си вземем своето и да ви оставим насаме с романтичните ви статуси във Facebook и меланхолични песни от Youtube.

7. Завист

Това е едно чувство, което е присъщо за огромна част от жените. Мъжете завиждаме за жени, а те за всичко останало. Както се казва не искам друго подобно нещо, а искам нейното нещо.

8. Преиграване

Надушите ли мухльо работа се влошава окончателно. При най-малкото нещо вие скачате, все едно човекът е пречукал с моторна резачка родителите ви. Bitch Please…може да се поизтърка лафа, но държах да го ползвам, защото това е чувството, което един мъж изпитва в този момент – вервайте ми.

9. Шопинг

Mежду спасяването на децата от Кони (което се оказа скам) и състраданието, излъчвано към децата от домовете все пак намирате време и чудовищни средства за пазаруване. Не знам от къде имате толкова пари…честно. Ако всяка жена спести пари от един шопинг ден в година и ги дари в помощ на деца в неравностойно положение, то мисля, че мъжете наистина щяха да ви уважават. Купуването на вещи не е начин да изразите себе си, освен, ако самата вие не сте вещ, а закупените такива са аксесоари към нея.

10. Как мина деня ти?

При мъжете това е въпрос, получаващ като отговор една дума – Добре или Зле (евентуално изречение при втория вариант). Не и при жените. При тях това ви коства 45 минути минимум. Ако не живеете заедно, по-хитрите от нас използват падането на батерията на своя телефон, за да се спасят от тирадата на тези нобелови лауреати по литература.

11. Дебела ли съм?

Много е вероятно щом питаш. Задаването на един и същ въпрос през ден, вероятно ще получи един и същ отговор нали (не и според точка 2). Ако излъжеш пък ще ти кажат, че лъжеш, ако кажеш истината ще кажат, че не ги харесваш. Няма оправия и за това има уравнение с доказателство в 400 страници, което обаче няма да поместя тук.

Защото два чифта цици са по-добре от един чифт цици

Защото два чифта цици са по-добре от един чифт цици

12. Лицемерие

Това е черта, която бих наредил в топ 5 на женските такива. Когато един мъж не харесва друг мъж, той не се събира с него или отбягва комуникацията помежду им. Когато една жена не харесва друга жена – тя лицемерничи с нея до неподозирано възмутителни нива, което видяно отстрани я принизява до лоялността на италиански войник през Втората световна война.

13. Групита

Няма по-объркани същества от тези, чиято единствена цел е да преспят с някой известен и после да се хвалят на приятелките си. Изключително обожавам момента, когато тези разкрепостени (без крепостни стени) жени започнат да обясняват колко невероятно индивидуални са и как никой и нищо не прилича на тях. Сори, но уважението ми никога няма да спечелите, то се дава за заслуги, а не срещу секс.

14. Да си останем само приятели

Всеки мъж е бил напускан от жена с подобни думи. Странно е, когато нямате нищо общо освен секс и се познавате от 3 месеца и получите подобна глупост. Мисля, че малко прямота и искреност (виж точка 12) няма да навреди никому – ние сме корави копелета…

15. Различни сме

Сигурно на света няма 5 жени, които да кажат, че са обикновени. Те са уникални, неповторими, съвършени. Няма значение, че изпълняваме горните 14 точки от раз, все пак сме различни… и все пак на Земята има над 3 милиарда жени, мъжете сме го приели – приемете го и вие и спрете с този комплекс за малоценност най-накрая. Живеем в свят, в който се пропагандира да бъдем себе си, но все по-рядко сме…

От любовника воайор

, , , ,

  1. #1 by MEBELBOX on март 27, 2012 - 5:43 pm

    Гооот.
    Нещо към точка 10. Жената винаги се нерви, когато не съм и казал за нещо, което съм сметнал за абсолютно незначително за мен. Недай си боже да научи за това нещо след време и започват цупки веднага.

  2. #2 by Rumiana D. on март 27, 2012 - 5:50 pm

    Хахахахаха! Отдавна не съм се смяла така! Поздравления за чувството за хумор, пухльо – сигурно знаеш какво е това, а и аз си позволявам да го използвам, щом ме наричаш кифла /макар че за 59-годишна кифла сигурно и ти не си чувал/!
    Наистина се кефя на подобни обобщения. Не че няма зрънце истина – както във всички подобни. Особено ме зарадваха 3. /вероятно заради препратката към БТВ/, 4. и 8. №7 оцених като прозрение – наистина е така! Към шопинга съм безразлична, т.е., нямам мнение. №11 – слаба съм – тоже. №14 приемам присърце и хуквам на телефона да уведомя поредния пухльо, че – да, искам да скъсаме, защото обичам мъжете, а не разни хейтъри.
    Все пак – добър опит!

    • #3 by tikvenik on март 27, 2012 - 5:55 pm

      Обичам, когато се засягате…значи съм си свършил работата в провокативен аспект😛

  3. #4 by Vili on март 27, 2012 - 5:56 pm

    Blagodarja!
    Samo che, podoben material, bi mogal da se napishe i za majete, zastoto i vie ne ste savarshenni :))
    Ima istina v napisanoto ot teb, vapreki che, ne go priemam lichno, zastoto v povecheto tochki, ne razpoznavam sebe si!

    • #5 by tikvenik on март 27, 2012 - 5:59 pm

      Търся си гост-автори с реципрочно мнение…имаш шанса да ни оплюеш(мъжете) доволно виж ми FB страницата🙂

  4. #6 by дъвката on март 27, 2012 - 6:26 pm

    Евала! Да ти кажа обаче честно и на една стотна от това което сме, не си се приближил :)))

    • #7 by tikvenik on март 27, 2012 - 6:30 pm

      Това е за другите не и за мен нали :))) Сетих се за скеч на Крис Рок, който обясняваше как се чекнат бясно мацките в клуба на най-гнусните хип хоп тракове/текстове и като ги погледнеш казват – в песента не се говори за такива като мен :))) и все пак ти си пич да😉

  5. #8 by tutankhamon661 on март 28, 2012 - 1:48 am

    Трябва да ти кажа, че повечето изброени недостатъци важат за двата пола. Явно не си го видял, но примерно има мъже, които по клюкарстване бият всички жени. Просто българинът е интригант по природа и това си е.

  6. #9 by Obiknovena Gena on март 28, 2012 - 8:20 am

    Хареса ми материала. И има повече от 50 % истина. Все пак човека е имал добри намерения: споделя въжделенията си с цел да ни помогне да се усъвършенстваме. Все пак той мрази тези 15 неща у жените … а не жените! :-))))))

    • #10 by tikvenik on март 28, 2012 - 9:43 am

      тенк ю. Интересен псевдоним :))))

  7. #11 by atanasarsov on март 28, 2012 - 2:38 pm

    Добре бееее ! 9,10 и 11ти номер са скандални !! Има някои неща , които дори и да те нервят лекичко и да ти притреперва под брадичката, приемаш. Има обаче и такива , които те карат да си представяш как увиваш любимата си половинка с динамитени пръчки и с последната искра на цигарата слагаш край на агонията..

  8. #12 by keklanka on март 31, 2012 - 3:19 pm

    Ам… иска ми се да кажа нещо, но не мога да взема решение… все пак – ЗАВИСИ🙂 Супер е, че отговаряш поотделно на всеки коментиращ. Вечната борба мъже и жени няма да е истинска, ако нямаше подобни не до там пълни анализи. Аз не вярвам на хейтърите, че са хейтъри, особено на тия, които го заявяват🙂 Все пак да скоча на темата,че да не ме дисквалифицираш. Повечето неща, които си посочил не са характерни само за жените, това са си чисто човешки, или български черти, както имаше едно мнение по-горе. Съгласна съм много в частта с лицемерието, повръща ми се,честно, от тая черта, за шопинга и състраданието също – може да наминеш през блога ми, наскоро на лицемерието отделих голяма част и на един от последните ми фейсбук статуси. Правя вметка, че съм женско, но не коментирам от името на кифлите, па дори и да се класирам като такава предвид физическата си определеност🙂 Частта със закъсненията – никой не обича да го карат да чака, аз лично съм се възмущавала на кифленския начин на мислене по повод срещите и закъснението на тях. Стават грешки, но ако при един мъж е практика да попада на жени, които закъсняват може би иде ред да се запитаме кой е луд – тоя дето яде баницата, или тоя дето му я дава🙂 Темата ти е тема без край. За справка, не мисля,че в споровете се ражда истината и че споровете са „разговор“. Аз от такива ситуации се измъквам, когато приемам твоето мнение, но не го споделям🙂 Хубав ден🙂

    • #13 by tikvenik on април 3, 2012 - 11:53 am

      Темите, по който пиша често са безкрайни, защото хората не могат да се откажат от егото си и комплексите си току така😉

  9. #14 by Sonja on април 29, 2012 - 12:29 am

    „Купуването на вещи не е начин да изразите себе си, освен, ако самата вие не сте вещ, а закупените такива са аксесоари към нея.“

    Това заслужава да влезе в сборник „Мисли и афоризми“🙂 С удоволствие бих го цитирала🙂

    А иначе, без да съм съгласна 100%, добра статия. За съжаление, защото и аз съм жена….

    • #15 by tikvenik on април 29, 2012 - 10:52 am

      Mерси, почвам да пиша лафчера във фейсбук с мои мисли в кавички, а след тях собственото си име :)))…пък, ако ме цитираш това е само повод за гордост от моя страна, че съм сътворил нещо🙂

  10. #16 by Милена on август 9, 2012 - 4:50 pm

    Единственото, което дразни мъжът ми е когато почна да се заяждам с продавачките или с някой, който не ме е обслужил като хората. Аз смятам, че като се оплача, обслужването ще се подобри. Иначе имам и други „кусури“ от списъка, но не ги проявявам често, или поне се старая да не е пред мъжа ми, защото и той се дразни като закъснявам или като клюкаря. Мен пък ме дразни като го попитам „Какво искаш за вечеря и той ми каже „Каквото ти решиш“ или „Все ми е едно“. В началото се чудех какво иска да каже с това, но после, макар и да ми се струваше невероятно разбрах, че наистина му е все едно…

  11. #17 by Slava Miticheva on януари 17, 2013 - 3:19 am

    Абсолютно си признавам за 7 и 10-досадност.Обаче…всичко останало се отнася за кифлите,нали не са само те обекта ти на наблюдение?Освен това мъжете са невротици,щом могат да се дразнят на такива дребни неща от споменатите в 15 точки😀

  12. #18 by Анонимен on януари 19, 2013 - 5:18 pm

    Българските мъже си умират да псуват … много са жалки🙂

    • #19 by tikvenik on януари 20, 2013 - 1:02 am

      Поне сме балканци, а не разни евро травестити😀

  13. #20 by Теодора on януари 31, 2013 - 2:39 pm

    Само в точка две се познах и то отчасти… Не винаги споря, но най- злобно споря с хора, които се опитват да си налагат мнението, независимо мъже или жени. А относно всичко друго- това са общи приказки, не смятам, че 99% от жените са така. Съжалявам за теб, ако само такива жени си срещал…

    • #21 by tikvenik on февруари 1, 2013 - 8:17 pm

      Както вероятно си забелязала…и другите никъде не се намериха…аз явно живея в паралелна вселена…ама едва ли…просто не си признаваме – това е истината, не можем да се погледнем отстрани. Пък и едно ужасно женско качество е, че никога не падат по гръб освен по време на секс…опитайте страхотно е да успееш да приемеш за себе си, че си загубил – не постоянно, а просто понякога – дава ти реализъм🙂

  14. #22 by Анонимен on април 7, 2014 - 12:59 am

    Тоя верно е некъв тиквеник!!!
    Отдавна не бех чела подобна безсмислена, тъпа, комплексарска … плод на нощни полюции и чекии, статия, заклевам се!!!!
    Как пък не се познах в нито една точка … не знам, сигурно съм увредена нещо …. Може би точка 4 се доближава до мен, но обикновено като кажа, че НЕ се сърдя, след 5 минути мятам чаша по теб …
    Ама такива глупости … не бех чела наистина отдавна!!!!
    ‘Бах тоя „хейтър“, ‘бах тоя чекиджия, ‘бах тия комплекси … първо той не е описал ЖЕНА, а е описал КУХА ЛЕЙКА!!! Второ … бе изобщо, кво се занимаам с глупости, тоя си е останал загорел чекиджия и тва е … той ЖЕНА ЕДВА ЛИ Е ВИДЯЛ И ЕДВА ЛИ ЩЕ ВИДИ!!!! Само мазоли на десната ръка!!!

    • #23 by tikvenik on април 24, 2014 - 9:36 pm

      Някак предусещам слабост😀 :D…15 реда коментар, но аз се занимавам с глупости викаш …я бързо излез от филма, че съм сигурен, че седиш и тъпчеш шоколад или сладолед като за последно …иначе защо четеш такива статии😉

  1. За кучетата и хората « Tikvenik's blog

Вашият коментар

