Вече имаме и Facebook страница

И аз повлиян от социалните медии, реших, че ще е добра инициатива да имате още едно място където да ни плюете, така че действайте. Можете да харесате блога от страничния панел, ако сте от тримата ми фена.

Ето и самия адрес на FB страницата ->  Блогът на един психар-хейтър

Там ще публикувам всички нови статии, за да може да ми гледате сейра. Надявам се все пак на ангажираност от ваша страна, пък дали добра или лоша – няма значение.

От FB

,

  1. #1 by tutankhamon661 on март 28, 2012 - 1:43 am

    О, ти ли си бил онзи със синята шапка? Реших, че мен ме наричаш „тиквеник“. Егати недоразумението е станало!

Вашият коментар

