Не на ACTA – какво можем да направим

По идея на Martin Zhelyazkov :

Малка кампания срещу АСТА

1.Отваряте си пощата

2.Цъкате бутона за написване на ново писмо

3.В полето До (То): поставяте(копирайте го така)

metin.kazak@europarl.europa.eu; slavi.binev@europarl.europa.eu; filizhakaeva.hyusmenova@europarl.europa.eu; stanimir.ilchev@europarl.europa.eu; ilianamalinova.iotova@europarl.europa.eu; iliana.ivanova@europarl.europa.eu; ivailo.kalfin@europarl.europa.eu; evgeni.kirilov@europarl.europa.eu; andrey.kovatchev@europarl.europa.eu; mariya.nedelcheva@europarl.europa.eu; svetoslavristov.malinov@europarl.europa.eu; Nadezhda.Neynsky@europarl.europa.eu; vladkotodorov.panayotov@europarl.europa.eu; antonyia.parvanova@europarl.europa.eu; dimitar.stoyanov@europarl.europa.eu; emilstefanov.stoyanov@europarl.europa.eu; vladimir.urutchev@europarl.europa.eu; kristian.vigenin@europarl.europa.eu

4. За текст:

АЗ съм против ратифицирането на ACTA , тъй като считам, че това накърнява правото ми на достъп и търсене на информация, както и личната ми неприкосновеност, гарантирани от конституцията на Република България! Като ИЗБРАН ОТ МЕН, представител в ЕП, настоявам да защитите МОИТЕ права, като гласувате ПРОТИВ това срамно споразумение!

Благодаря Ви!

5.Темата:

АЗ съм против ратифицирането на ACTA

6. Изпрати!

,

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

