Какво ще оплювам през 2012 – основни насоки

През 2012 година или поне в нейното начало бях малко зает с нещо, за което явно не си струваше. Все пак планирах този пост, та реших да го напиша.


И така какво ще оплювам тази година в този всенароден (или не толкова) хейтърски блог:
1.    На първо място си имаме родните политици – тук темата е богата, като върви в няколко направления:
•    Корупцията във всяко ниво на властта и в нейните 3 основни (законодателна, изпълнителна, съдебна)  и едно допълнително направление – медиите
•    Полицейското насилие и „Пътят към една диктатура” с автори ББ и ЦЦ
•    Енергийни сделки под масата и колебанието като гимназистка по темата за шистовия газ
•    Циганския произвол и „интеграцията” от страна на крадливите ромски организации
•    …
2.    Друго основно направление, по което ще се движа през тази година, ако не се превърна в политически бежанец след 1-ва точка са хората, да хората – евтините хора:
•    Модата сред младежта и класовото разделение в училищата според това не кой какво знае, а кой колко пари мама и тате му дават
•    Вещоманията сред женската част от населението
•    Толерастията с нейните компоненти в лицето на педерастията и толерантността
•    Асоциалността в „социалните мрежи”
•    …
3.    Естествено ще обърна внимание и на социални проблеми като:
•    Приемането на ACTA, PIPA, SOPA и други форми на робство и намеса в личния живот
•    Бедността на едни за сметка на богатството на други, придобито по един сенчест начин
•    Цените на ТОКА, ВОДАТА, ТЕЛЕФОНА
•    Свитата потребителска кошница
•    …
4.    По-нестандартни теми, в които или ще ви помагам или ще ви поучавам, но най-често ще ви псувам от скука:
•    Торенти
•    Наръчници и ръководства
•    Индивидуалната човешка глупост
•    Сложни думички и нови разкази (тук може да бъде много интересно и забавно)
•    Все още работната ми версия за сътворението на вселената, на която съм в процес на доказване, ако не от математическа гледна точка, то от философска
•    …
5.    И други вдъхновяващи за мен като нормален (неразличен) човек неща
Надявам се да продължите да следите блога, тъй като виждам, че моите трима читатели са станали 8, та мисля всичко в еволюцията на моята асоциалност започва да дава резултати.
Това е хейтърски блог и ако не ви харесва – GET THE FUCK OUT OF HERE. За да не ви пратим в Спарта.

Поздрав най-сърдечен драги ми смехурко,
умря си ти препечен от полицейска палка,
а за тебе хората говорят, че си бил напълно болен
аз пък ще им кажа – бил си недоволен.

, ,

  1. #1 by tutankhamon661 on февруари 1, 2012 - 2:09 am

    Само едно не мога да разбера – защо се смяташ за хейтър?
    Ти си просто мислещ човек.
    Не че съм съгласен с всяка твоя дума, но в по-голямата част – определено. Както се казва, с фактите и Господ не може да спори.
    Ти си истински човек и за разлика от доста други, не се нагаждаш според настроенията. Може би липcата на „мазно-мазно“ те кара да се смяташ за хейтър? По-добре такъв, отколкото нагаждач.

    • #2 by tikvenik on февруари 1, 2012 - 11:28 pm

      Аз държа да съм хейтър, защото ми се ще да не ми казват, че съм като тях. Опитвам се да накарам хората да си дадат сметка, че у нас хейтърите са искрени и не просто мразят, а са провокирани да го направят и са изразители на народния гняв и недоволство, на нуждата от промени, на всички онези, които мълчат, но ги гризе съвестта.

Вашият коментар

