Клетва за вярност …

Кратка, но считам стойностна статия…

,

  1. #1 by Be Chaotic, not Lawfull ,be the machine, not the piece of on декември 12, 2011 - 12:27 am

    Всяка клетва , дадена насила , губи стойността си. А тези военни клетви точно насила ги взимат от наборниците .
    Също частта със спазване на безпрекословно заповедите на моите командири , не вещае нищо добро . Представете си ,че те ми заповядат да избия хора,които според тях са мръсни предатели , или врагове на родината ни,а аз с очите си виждам ,че са обикновени хорица. А дори и да са предатели и т.н. ,аз може да нямам душа на палач . Също е редно сам да си решавам за какво си струва да умирам , а не да ми го пишат в клетва . Ако виждам държавната институция България като насилническа система против народа, не само че няма да умра за нея,ама дори обратното.
    Заклех се…че няма да изпълня нито една точка от тази клетва(естествено при нужда те ще се опитат да ме принудят).

    • #2 by tikvenik on декември 12, 2011 - 7:33 pm

      Аз съм се заклел, защото искам…

Вашият коментар

