Защо всички жени са к*рви – доказателството

Преди да съм пристъпил към доказване на своята теза, посредством следващото практическо ръководство държа да отбележа, че статията ми е написана изключително неутрално, базирайки се на фактите. За всички, които ще кажат, че е емоционална в изблик на страсти след като са ме изоставили ще кажа – грешите, статията я планувам от доста време и накрая седнах да я напиша.

Още едно уточнение каква все пак е дефиницята за курва:

  1. Жена склонна към развратно поведение и сексуална извратеност.
  2. Безотговорна жена, непостоянна и с променливо поведение, жена която не се съобразява с никакви задължения. Проявява се като личност свободна, разкрепостена и лесно достъпна сексуално при преследване от нея на каквато и да била цел.
  3. Жена, която работи като лицензирана или нелицензирана проститутка

 

Още Наполеон е казал „Всички жени са курви с изключение на майка, но и тя е жена“. Днес мъжете са доста скептично настроени за отговорността на женското съсловие, както у нас, така и в света. Ежедневно ставаме свидетели на това как „невероятната“ и „чиста“ любов не е нищо повече от покупка в магазина. С тази разлика, че купуваш от улицата, от дискотеката, от ресторанта, от университета.

Забелязал съм в американските сериали имат една много интересна игра. Поставят се предизвикателства от типа на „Би ли направил нещо при определени обстоятелства“. Пример: Би ли спала с Азис за 1 милион долара? Героите в зависимост от обстоятелствата отговарят утвърдително или отхвърлят варианта. Странното е, че те не променят основния въпрос,а променят уточняващия факт…т.е. Ако беше за 1 милиард долара бих спала с Азис…лицето, което използвам е произволно избрано и има за цел да визуализира казуса във вашите представи.

Да приемем, че питате приятелката си…Би ли спала с Азис за 100 милиона долара (да уточним, че той не е „най-привлекателния“ човек на планетата за нея)…тя вероятно при подобна сума и достатъчно размисъл би отговорила утвърдително. Дори да поиска промяна на обстоятелствата т.е. 1 млрд. долара, то целта ще бъде изпълена в крайна сметка.

Следващото, което можете да опитате – спирате произволно избрана жена…питате я дали ще си легне със вас за 100 хил. лева (малко по-реално да бъде) тя ще ви каже ДА (покажете й ги – show me the money фактора). След това и кажете, че бихте й дали 3 лева, за да спи с вас – можете да изядете шамар и освен ако не сте неустоим ще получите отговор НЕ.

След това стигаме до извода, че въпросната жена би спала с непознати мъже за пари и вие просто водите преговори, за да уточните колко струва секса с нея. Следователно секса с нея има цена, а от там заключаваме, че тя е курва т.е. продава тялото си за пари – разликата е само в тяхното количество.

Естествено поздравявам всички, които мислят, че те не са такива и че са различни с песента „Не не сте!!!“. Истината за жалост е горчива, но такива ас фактите мисля, че математиката и логиката ми са железни и не греша.

Държах песента да е тематична и отхвърлих няколко рап парчета :)))

От Двуликия Анус

, ,

  1. #1 by w1ck3dgam3 on октомври 30, 2011 - 10:48 am

    Струва ми се, че прекалено генерално го решаваш. Тоест предполагам, че освен парите има и други фактори, които влияят 🙂

    • #2 by tikvenik on октомври 31, 2011 - 12:53 am

      Но в крайна сметка целта оправдава средствата нали 😉 т.е. дори да не са пари ще е друго – власт, слава, удовлетворение, духовно „възвеличаване“ etc. etc. :))))

  2. #3 by Mihail on октомври 31, 2011 - 9:56 am

    Работата е там, че и ти би спал. И общо взето всеки би. И не е нужно определеното момиче да е курва. И всеки от вас четящите този пост ще се чуди наистина кой би отказал нещо такова. Защото това е възможност да спреш да се бориш с живота заради една ужасна вечер. Аз съм хетеросексуален и пак бих спал с Азис за толкова много пари.

    От тази гледна точка всички на света са курви. Без значение мъже или жени.

    • #4 by tikvenik on ноември 2, 2011 - 3:05 am

      Да, но аз например не бих, което чупи правилото за мъжете 😉 Мисля, че още не се е родил човека заради, който ще си дам гъза, по-скоро предпочитам да си дам живота…просто държа повече на честта може би

      • #5 by Mihail on ноември 2, 2011 - 7:09 am

        Всичко е въпрос в случая на ситуация. Ако сега си доволен от живота си може и да не спиш за пари. Но пак си имаш цена. Може да ти предложат да не убият майка ти примерно. Или дори теб. Въпросът е, че и ти имаш някаква цена. А точно това ти е тезата.

      • #6 by tikvenik on ноември 3, 2011 - 12:19 am

        Все по-малко хора ме разбират, но именно честта е най-високо в моята ценностна система. По високо от всичко останало виж статията в блога „Семейството над всичко“, за да разбереш накъде бия в случая 😉

      • #7 by Mihail on ноември 3, 2011 - 6:56 am

        Чел съм статията. Следя блога. По принцип се съгласявам с повечето. Просто знам, че всичко и всички си имат цена. И дори сега да си мислиш, че честта е над всичко, това е вероятно защото живееш добре. Ако някой ден животът те отритне и се озовеш в не толкова равностойно положение ще забравиш и чест и всичко. Но залагам, че дори сега има неща, за които да се „продадеш“. Колкото и да са големи и/или невъзможни все съществуват. Там е работата.

        В статията ти говориш, че общо взето всяка жена би спала с някой за пари. Но гаранция, че има много жени, които са толкова финансово задоволени и в същото време не са спополанката на тати. Точно тези жени няма да спят с никого за пари. Със сигурност имат някоя друга цена, но ако говорим само за пари то те не влизат в твоята категория за курви.

        Работата е там, че всички хора са така. Дори в крайна сметка ти да се окажеш с неразрушима воля и наистина да нямаш цена, то болшинството от хората имат и статията ти трябваше да бъде „Защо всички ХОРА са курви“.

      • #8 by tikvenik on ноември 4, 2011 - 12:13 am

        Мерси, че ме следиш 😉 Всъщност живота ми е ужасен…и е бил дори по-ужасен и затова съм убеден в това, което говоря. Всъщност теорията ми е измислена в един отвратителен за мен момент в живота ми …и не говоря за любовни мъки и драми, като някакъв хлапак и това е причината да стоя толкова упорито зад нея. От нас зависи да докажем, че не сме курви, мисля че ще се съгласиш с мен

    • #9 by georgi on ноември 16, 2012 - 11:40 pm

      Х*й сплескан това е според теб
      значи си пед*л

  3. #10 by Mihail on ноември 4, 2011 - 12:21 am

    Там е работата, че не се съгласявам. А ти със статията си обиждаш един пол, докато другият също е такъв. И хубавите, интелигентни и да го кажем дори „морални“ хора си имат цена. Без значение дали са жени или мъже. Просто живеем в мъжко общество и сме свикнали да наричаме жените, които се държат малко по-развратно курви – докато мъжете като правим същото сме герои. Полово лицемерие, към което сме възпитани. Мисля, че е време да се опитаме да се отдръпнем от него.

    • #11 by tikvenik on ноември 4, 2011 - 12:26 am

      Аз, че съм сексист, съм сексист. Но нека те питам ти обиждаш ли се на курва, аз не се. Ако си лягам с мъже, сигурно и на педал няма да се обиждам, но не си. 😉

  4. #12 by Mihail on ноември 4, 2011 - 12:28 am

    Тук си прав.

  5. #13 by tikvenik on ноември 4, 2011 - 12:34 am

    виж последната статия, надявам се да ти допадне 😉

  6. #14 by tutankhamon661 on ноември 17, 2011 - 3:03 am

    Мислех да те попитам ти дали би спал с Азис за примерно 100 милиона, но по-нагоре са го направили.
    Аз също смятам, че не бих, но има една малка подробност: лесно ни е да говорим, щом никой не ни ги предлага.
    Представи си, че куфарчето стои до теб и просто трябва да ги заработиш. В момента няма как да си сигурен какво ще направиш, защото хората са твърдо убедени в нещо, но е голяма вероятността при определени условия да променят вижданията си. Важи за всички и истината може да се разбере само в реална ситуация. Преди това е само предположение.

    • #15 by tikvenik on ноември 17, 2011 - 2:03 pm

      Ами представи си в едната ръка куфарче в другата кур….и става доста реалистично нали 😉

  7. #16 by 5 -ия мускетар on декември 2, 2011 - 8:39 pm

    Тук съм склонен да се съглася с Михаил,а не със теб приятелю…няма да се задълбочавам ама много ми се иска да те видя как питаш някоя непозната жена на улицата било то и с по „реалистична“ цифра,сигурно ще те заболи много.Всяка жена би си легнала за тези пари,но никоя няма да ти признае на улицата без поне малко да те познава.

    • #17 by tikvenik on декември 3, 2011 - 5:08 pm

      Нали знаеш вица за „по принцип“ и „де факто“ 😉

  8. #18 by az on декември 5, 2011 - 1:57 pm

    Всъщност ако не беше емоционален отговор на преживяно разочарование заглавието ти може би би било „Защо и на каква цена продаваме принципите си“. Но тъй като стесняваш обсега само до жени и до секс,колкото дълго да си го обмислял, първоричината е точно такава. Напълно подкрепям мнението на Михаил не защото съм жена,а защото проблема е по-общочовешки и философски, отколкото ти смяташ. А категоричните изказвания винаги произтичат от наранена душевност. Ако не можеш да сложиш себе си под общ знаменател с всички мъже, тогава е логично, че и не всички жени, както и не всички хора са еднакви. Успех в по-нататъшните ти размисли.

    • #19 by tikvenik on декември 8, 2011 - 12:09 pm

      Жените никога няма да разберете накъде се върти света нали :))) Най-обичам евтината психология от списанията, дето все си мислите, че знаете всичко, но най-умното нещо, което правите е да мълчите. Повярвай ми, че ако имаш удоволствието да ме познаваш ще се промениш 😛 или поне ще се замислиш. Както съм написал горе това НЕ Е ЕМОЦИОНАЛНО. Познавам все повече хора, които се оплакват от жени курви…аз го знам от 12 годишен, защото успях да анализирам начин ви на мислене от ранна детска възраст. На практика от 13 годишен чета хора като Волтер и си обяснявам защо света е такъв какъвто е, търсейки много гледни точки…за жалост ви жените гледате телевизора или комшийката, което никак не е във ваш плюс.

      • #20 by Mihail on декември 8, 2011 - 12:20 pm

        Ами истината е, че както се изразяваш повечето жени са „курви“ и то без да говорим за прекалено големи „суми“. Но всъщност аз през живота си съм видял доста повече курвари. И лично смятам, че повечето мъже са в по-голямата си част причината повечето жени да са така. И в частност смятам, че повечето мъже са много по-лоши от повечето жени.
        Успели сме да станем във времето наистина СИЛЕН пол. И сме доста силни в доста отношения. И сме успели да се наложим заради едно еволюционно мачкане. И сега, когато някои се опитат да си върнат малко от взетото голяма част от мъжете ги наричат курви. А пък тези, които просто прекланят глава и се опитват да се забавляват въпреки, че са „отдолу“ са още по-големи курви.
        И мъжете продължават да се мъчат да ги мачкат. А когато тя реши, че това не и харесва значи вече е курва.
        Честно, ако някога имам деца и някое се окаже момиче, с всички сили ще стискам палци, да се прибере някой ден и да ми каже „Тате, лесбийка съм“. Защото шансът и да и се падне свестен мъж е нищожно малък в сравнение с шансът да и се падне свястна жена.

  9. #21 by Mihail on декември 8, 2011 - 2:07 pm

    ПП: един велик човек е казал: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/940730_460s.jpg

    • #22 by tikvenik on декември 10, 2011 - 11:00 am

      пак вината в нас бе….не съм видял една виновна жена на тоя свят

  10. #23 by az on декември 9, 2011 - 11:30 am

    Много е хубаво,че четеш „хора като Волтер“, а още по-хубаво ще бъде, когато започнеш и да разбираш това, което четеш 🙂

    • #24 by tikvenik on декември 10, 2011 - 11:02 am

      Постарал съм се 😉

  11. #25 by дъвката on декември 9, 2011 - 11:43 am

    Отново ще дам коментар. Има един филм, нарича се Горчива луна. Гледай го. Много е поучителен. И слез на земата. Много хубаво е да спазваш някакви принципи /и аз се смятам за такава/, но дори факта, че не можеш да допуснеш за себе си това, в което упрекваш всички жени /поне буквално това правиш, а индиректно тънката нишка е сасвсем друга/, на мен ми говори много за теб 🙂
    Р.S. Много обичам да говоря с дълги изречения и безкрайни запетайки 😉 Може да си направиш справка в някой книжле по психология, какво съм искала да ти кажа …

  12. #26 by Потребител on декември 9, 2011 - 10:04 pm

    Интересно.. Дефинираш абсолутно всяка една жена на този свят като:

    – „склонна към развратно поведение и сексуална извратеност.“

    Аз поставям под това опредление и представители от мъжкия пол, а най-интересното, е че ти дори сам си дал този един великолепен пример в твоето „доказателство“. Азис. Каквато и сексуална ориентация да има, преди всичко – родил се е с пишка и са го кръстили Васил.Но да не рамкираме, примери колкото искаш.

    „Безотговорна, непостоянна и с променливо поведение, жена която не се съобразява с никакви задължения. Проявява се като личност свободна, разкрепостена и лесно достъпна сексуално при преследване от нея на каквато и да била цел.“

    Аха.. Всяка една жена не се съобразява с никакви задължения, всяка, до една! Отново поставям в това число и представители от мъжкия пол, като не се съгласявам, че всяка една жена е на кратко казано, безодговорна.Жената ражда и тя оттук на татък (ако е преди всичко човек, подчертавам човек, не жена, не мъж) има най-голямата отговорност в живота си, дори да не се е съобразявала с никакви задължения, до този момент, Тя вече е майка..

    „Която работи като лицензирана или нелицензирана проститутка“

    Мъжко съсловие – жиголо.

    Всичките ти 3 въведения за потвърждаване на тезата по на долу, могат да бъдат определение за всички нас – мъжете, жените -хора! Защо ли, защото живеем в една порнография, всичко е изкривено и не знаеш има ли начало, има ли край. „Важно е да сме преди всичко хора.“

  13. #27 by tikvenik on декември 10, 2011 - 11:05 am

    Колко много коментари…странното е че най-аргументирани са мъжете, които се опитват да защитят своята надежда, че един ден ще намерят любовта от филмите…за жалост света е пълен с „разкрепостени“(без задръжки) жени, които ще направят всичко възможно, за да станете на 40 години и още да се чувствате самотни ;)…докато те си мислят, че живеят в книга на Стайнбек и ако си изгираят правилно картите нещата ще са в изгодно състояние за тях…

    • #28 by Потребител on декември 10, 2011 - 3:15 pm

      Пълен е да, пълен е със всякакви разкрепостени, душевно нищожни, без никаква ценностна система хора и това не се късае само до един от половете. Не знам, кой защитава надеждата за така наречената „истинска любов“ (мое мнение, такова нещо, не съществува или поне не може да бъде така определено, която и да е любов, пък темата не се отнася до чувства и емоции).. Смятам, че изразих мнение в конктетната насока, че не всички са еднакви, било то мъже, жени. Следователно всички хора са различни. Да се слага етикет на толкова голяма маса е много наивно, да определиш модели, може би да, но да се слага половината свят под общ знаменател, при положение, че за целия си живот човек я се запознае, я не с нищожен процент от населението на този свят..

      Темата подбужда този интерес, защото за човек с така интересно течаща мисъл, като теб и не безраличен към дадени живи теми и проблеми, това заглавие не седи сериозно, повърхностно е. Аз също имам мнение, че има жени които си слагат цена, но тук ще вметна, че имам същото мнение и за мъжете, за това трябва да се мисли над нещата по генерално. По-интересния въпрос е: Защо и какво кара хората да имат цена? Този въпрос, той има много, много отговори, но всичко се свежда до един извод – живееш един живот, който не знаеш какво ще ти поднесе. И ти го знаеш.

      Но поздравления за темата, разжда инересни диалози, от които всеки може да си вземе неговата истина.

      • #29 by tikvenik on декември 10, 2011 - 4:46 pm

        1. Считам, че мъжете пазят морала на обществото и любовта като явления в процентово съотношение – не всички но доста. В крайна сметка сриването на подобно ценности изиграва основна роля за сриването на обществото ни и развитието на един куп проблеми. Просто жените не издържаха на рекламата на свободията, която им бе представена за нормална, като междувпрочем считам за основен виновник тук медиите и по-конкретно телевизията. Тук веднага ще визираш чалга звездите, но ще ти кажа всяка патка дето са я дали по телевизията се счита за специално (имам богат опит в това и съм се смял доста)
        2. Това, че някой е различен, не значи че става за нещо. Толкова ли е лошо да си обикновен, нормален, стандартен, човек – аз съм такъв и съм горд – >http://www.shoujoai.com/attach/95/707295/Unique
        3. Цената се определя от бита. Такава винаги има. Имаше един филм по Дискавъри, в които показаха негър пандизчия с доживотна присъда и не съжаляваше. Каза „Бях на 13 и работих на автомивка. Миех колата на един от наркодилърите в квартала. Видях какво има той и го пожелах. Имах го и не съжалявам, че сега съм тук.“
        4. Дефиницята на разкрепостен/а според мен – човек без крепостни стени т.е. лесен за превземане, ниска цена, печалба от обем.
        5. Защо жените, защо? Защото мога да говоря с един мъж и го правя, в момента говоря с един и се опитвам да го поправя – една жена никога не слуша и не мисли, тя вижда, желае, притежава.
        6. Защо не нападам мъжете? – Защото виждам, че една голяма част от нас сме мухльовци, дето разкарват патки из мола. Ако тези хора загубят всичко, ще им стане ясно, че любовта май не е това, което беше. Обратното, ако една жена се срине финансово, то мъжа до нея ще я подкрепи, дори да не са ходили 5 години.
        7. Модели – любимия ми начин за спорене (хората почти винаги ги използват). Та моделите са основна база за анализ, те представляват извадка на по-голямата част от „различното“ население. Ядат и пият едни и същи неща, правят едни и същи неща, обичат едни и същи неща, гледат едни и същи неща…в крайна сметка май не са никак различни, останалото честно считам за изключителен комплекс за малоценност, които се стреми да извади индивида от калъпа, налагайки му обектни характеристики, които често се базират на личната му самооценка за собствената му личност, но на практика ситуацията е доста по-различна.

        п.с. Темата с различността ми е любима…много ще се отплесна с нея, та спирам до тук.

      • #30 by tikvenik on декември 10, 2011 - 4:48 pm

        а забравих да спомена една закономерност, наблюдавана от мен през последните 10 години….колкото повече държиш на това да си различен, толкова по-еднакъв всъщност си. В това няма нищо лошо, но нека си го кажем право в очите.

  14. #31 by Потребител on декември 10, 2011 - 7:44 pm

    Гледната точка, която ми представи и изводите които си водиш, аз се съгласявам с тях, но за точно, конкретните доводи които си извадил, ти обхващаш един проблем, който всички сме свидетели на него и ме наведе на мисълта…

    -„..мъжете пазят морала на обществото и любовта като явления в процентово съотношение..“.
    -„Просто жените не издържаха на рекламата на свободията, която им бе представена за нормална..“

    Да, добре им бе рекламирана, цялата тази идея и светоусещане. Но да се върнем в не толкова далечните 90те години. Не беше ли въпросното мъжко съсловие, което искаше радост за очите и ритъм за ушите, късно вечер, след дълъг работен ден, когато седнат с пиенето и вечерята, да разпуснат, точно този модел мъж искаше – точно този модел жена – голота, лесната, да се появи на екрана (или в кръчмата) и да му попее безмислен, елементарен, повърхностен текст, свързан с повърхностния, елемнтарен и безмислен живот на този прост човечец, в случая мъжът. Това е разковничето на проблема, който си зачекнал, мухльовците разнасящи на горе на долу като парцал, на нищо приличащите девойки до тях, които добре казваш..

    -„Ако тези хора загубят всичко, ще им стане ясно, че любовта май не е това, което беше. Обратното, ако една жена се срине финансово, то мъжа до нея ще я подкрепи, дори да не са ходили 5 години.“

    Това са рожби на тази култира, която е заразила ендо 85% по мое мнение нашата мила република България. Всичките тези представители на разкрепостеността и развратността са тръгнали от простичкия, български мъж който е искал само да се позабавлява, но и той доста умело я развива 10 години след това, за какъв морал говорим, който въпросния мъжки представител поддържа от тази гледна точка, да не би тези пласмасови образи да се чекнат пред камерите за девойките.Не.Но ето, всичко е комплексно и е един кръг, мъжа иска – жената дава, но и взима, мъжът тогава да не е искал.. Но той продължава да иска, защото може ви е с висок морал? Едва ли.
    Та тези индивиди, тази част от обществото, те са спецялни, те са различни разбира се. Ами как не? Всяка по различен начин си отваря краката и всеки по различен начин плаща..
    Но тук идва момента, там сред тези (по мое мнение) 15% са Тези, качествените хора, не така (по този начин) спецялните, обикновенните ако щеш, повярвай не са само мъже и са достатъчно ценни и достоийни, че да не бъдат слагани в обща приказка с тази сган. Да малко са, но аз определям по качеството, не количеството. В този ред на мисли, ще се съгласиш ли, че не всички са под общия знаменател?

    • #32 by tikvenik on декември 10, 2011 - 8:22 pm

      Коментара ще кратък, че бързам. Жените бяха нещо. Тангото е танц за двама. Илюзията губи от своята абстрактност, удавяйки ни в реалността. За общия знаменател няма да се съглася. Всъщност обожавам да го правя, защото както казах всички сме хора, ако не сме да не слагам всички под знаменател. Избягвам деленето, защото то е майка на разпада, който е бива да се случва…поне в този аспект…

  15. #33 by балък on септември 4, 2012 - 1:04 pm

    Жените са се самоопределили като животинска стока ,която в повечето случаи сама си определя цената и сама се продава.Безплатно е когато е разгонена ,но тогава който превари като при кучките.Ползваш я ,като инкубатор и след време сменяш за по-млада.Да не е спала с половин село,град,окръг и т.н. и т.н.Тя го е правила за пари,разходки,почивки и др. удоволствия.

  16. #34 by sweet-tooth on април 19, 2013 - 10:49 pm

    Към Автора. Началото на тезата е малко куцо. Доказателството й започва да се проваля още при дефинирането на понятието курва. 1. „…склонна … към сексална извратеност“ може да бъде и жената която те обича и ти има доверие, и си умира да ти го покаже 🙂
    2. „Безотговорна жена, непостоянна и с променливо поведение…“ до тук добре. Но несъобразяването със задължения и свободата пак не уцелват дефиницията. Дори думите свобода и курва не си пасват и е трудно да седят в един контекст. Вътрешната свобода на духа, свободата от задължения, предполагат един доста щастлив, непокорен дух. Такъв дух няма нищо общо с курвите. Просто думите на дефиницията не си пасват. Курвата обикновено има чувства за вина и се страхува от истината. Вътре в нея няма свобода. Тя чувства свобода само докато се е разпачаврила или докато оправдава постъпката си пред глождещата я съвест. Твърде често просто убива съвеста си за да не се самообвинява.
    3. „Жена, която работи като лицензирана или нелицензирана проститутка“ С това не мога да се съглася. Просто проститутка и курва са две различни понятия. Едното е професия, често пъти извършвана без никаква пристрастност, чувство за вина или усещане, че някой бива измамен. Там всичко е честно, няма скрито покрито, няма лъжи. Курва е епитет, определение за лека и лесна жена, която е завладяна от путката си и има неконтролируеми емоционални състояния и влечение към мъж, с който ще прекара една или няколко нощи, без да става дума за любов.
    И да не забравяме, че има не само курви, а и курвари. И двата вида серат на чувствата на някой, който е имал нещастието да ги обича 😦
    Може би това последното е най-подходящо, като начало на дефиниция. Общо казана курви са всички, които са непостоянни в чувствата си към човека, който обичат. Сексуалността им и желанието им да изживеят някакво табуизирано удоволствие свързано със силни емоции се оказва далеч по-силно от желанието да обичат и да бъдат обичани. Колкото до доказателството… аз имам три доказателства пред очите си всеки ден за жени, които не са курви… за жалост още три пъти по три доказателства за обратното. Да речем, че грубо казано повечето жени са курви, както и повечето мъже са курвари, ама чак пък сите да са маскари! хайде посмали малко. Виж за 1 милиард долара 99 % от населението на земята ще стане пронститутка за един ден, ама курва, едва ли 🙂

    • #35 by tikvenik on април 21, 2013 - 11:30 am

      Защо всеки, който спори с мен се хваща за административни детайли като дефиниции, стереотипи и т.н. Не 99%, 99,999999% ще станат проститутки за 1 ден, но …курви за цял живот 😉

  17. #36 by Saphire on април 28, 2013 - 12:05 pm

    Също подкрепям мнението на sweet tooth, че курва е състояние на духа, не толкова на тялото.
    Курва е следното: демонстрираш силно интимни чувства към някого, така че този човек ако те харесва, няма избор и започва и да те обича и да те иска като наркотик. След по-малко от седмица решаваш, че имаш други приоритети, свързани с правене на пари, ползвайки тялото си (нямайки друг конвертируем източник на пари) – искаш да си различна от масата и желаеш да се отличаваш. Ограничаваш контактите си с човекът, който те обича и който е склонен с всеки изминал ден да направи абсолютно всичко за теб, без да му заявяваш категорично край. Последният страда и се гърчи докато изгуби надежда. Накрая му казваш, че сте били само приятели. Иска се много сила за да се прости такова нещо. И съм го прощавал, въпреки че съм имал възможност да срина тотално психически въпросното момиче. И я съжалявам всеки ден, защото е кръгла нещастница и си го знае сама.
    Всеки се продава за пари, И жени и мъже. Такива идеалисти като революционерите от преди 2 века не търсете.

    • #37 by tikvenik on април 30, 2013 - 12:53 am

      Можеше, ама не го направи 😉 Казваш не търсете такива революционери, а ти се правиш на великодушен в техен стил…не ги оправдавайте…знаете, че съм прав 😛

      • #38 by Анонимен on декември 20, 2023 - 3:11 am

        Истината е ,че да имаш жена и кола трябва да имаш гориво,нямаш ли гориво….спукана ти е работата,за визия и чар само до време и то при най добре изглеждащите мъже ,винаги е било това в живота и така ще бъде,нека се надуват остави ги,те започват да търсят любовта когато вече е късно за тях и никой не ги желае

  18. #39 by ажаоф on август 30, 2013 - 2:25 pm

    Омръзна ми да слушам как ама видиш ли не всички жени били такива. Да ама не скъпи момичета, точно вие, които твърдите това вътрешно, а и в повечето случаи подсъзнателно знаете, че това е лъжа, с която се самозалъгвате. Така каква е женската природа, ами жените още от най-древни времена са били сексуални обекти, с които мъжете са удовлетворявали своите сексуални нужди и са били приемани повече като стока. За това мога да дам примери, как едно време, а и в мюсюлманския свят се сключва брак, там чисто и просто момичето се ПРОДАВА на мъжа, без да я питат дали го иска или не, общо взето това си е чисто сводничество, по нашите земи, а и изобщо в миналото по цял свят е било така!!! Та на жената и е вродено да се приема като стока, но това не винаги е осъзнато, в повечето случаи съзнанието им използва самозалъгване! Хората, които се интересуват от психология, надявам се ме разбират, а за останалите ще обясня. Жените измислят някаква причина да са с даден мъж, например „голяма любов“, но никой не можа да даде определение какво е любов, това е най-известното, но всъщност на подсъзнателно ниво те излизат с този мъж поради някаква изгода и си плащат със секс, за да бъдат с него.Това самозалъгване се прави от страх да не се разкрие тяхната истинска същност, че са чисто и просто курви, само с разликата, че не е толкова официално като при професионалните такива и не винаги парите са причина, може жената да търси защита и мъжа да може да я осигури, естествено жената му се отплаща със секс! Не искам да обиждам жените, дори и те не трябва да се обиждат, защото това е все едно да се обиждат, че са жени. Просто трябва да го приемат и да разкрият своята истинска същност. Та както казах в началото на жените това им е вкоренено в гените, от най-дълбока древност те използват секса, за да постигнат дадена цел, например по добър материален живот, някой жени биха казали, че това се е налагало тъй като жените тогава не са имали права и са били омаловажавани. Това донякъде е така, но да не забравяме, че от средата на 20.те до днешни дни жените се ползват с пълен каталог от права и свободи, както и мъжете, но въпреки това те продължават да използват секса, за постигане на своите цели. Защо го правят ли? Ами защото това е най-лесния и бърз начин. В днешно време родителите не продават дъщерите си, а дъщерите СЕ ПРОДАВАТ САМИ с цел вземане на по-голяма печалба!! Тоест нищо не се е променило, просто жените имат свободата да се продават сами без посредници!!! И както всички виждате по улиците жените са със супер самочувствие, а това се дължи на факта, че те знаят да се продават! В тоя свят няма жена, която да не е успяла, без помощта на тези свои „добродетелни“ качества. И точно поради тази причина в миналото на жените им са били ограничавани правата, защото хората са знаели какво представляват!!!!

  19. #40 by Happy on февруари 17, 2014 - 2:11 pm

    Това твърдение важи и за мъжете. Ако предложиш на мъж пари, за да спи с някого, той също би се позамислил. Само дето мъжка проститутка има , но стана на мода в днешно време. Плюс това мъжете не само без пари биха спали с жена ако ги сърби, но и даже е доказано, че си плащат за да правят секс с жена. Кое е по – лошото ми кажете???????

    • #41 by tikvenik on февруари 25, 2014 - 10:04 am

      Ми аз не бих…защо мислиш, че съм имал иначе очи да напиша тази статия 😉 А оправдания винаги може да намериш за пред себе си…

      • #42 by Happy on февруари 25, 2014 - 11:10 am

        Ти не би, но щом говориш , че ти не би платил за проститутка и визиращ себе си , значи за курва си говорил за някой конкретно. А аз говоря за маса от хора, защото по пътя има много проститутки. За да ги има значи има и мъже, които ходят при тях. Не казвам че това сме ти или аз, а че има много такива хора по света и от мъжкия, и от женския пол. Поради тази причина исках да кажа, че курволъка е състояние на духа и неприемливо за нормалните хора поведение. Или ти е вродено или не. И това състояние не ходи само по жените ( като женска болест ) , а го има в поведението и на мъжете. Пак казвам не конкретизирам никой ( дали ти или някой друг ), а като цялостно поведение. Например ( за жените се знае, че като спът с повечко мъже са курви) за мъжете примера (т. нар. курвенски номера) когато сваляш с месеци момиче и като стане секса и черта. Нали месеци е относително казано. Зависи от ЧОВЕКА. Не може да се говори под един общ знаменател. Дано да съм успяла да обясня това , което исках да кажа. Не защитавам или не обвинявам никого конкретно.

      • #43 by tikvenik on март 7, 2014 - 8:14 pm

        Може да се говори под един знаменател…иначе нямаше да пиша тази статия 😉 Стига с тая утопия „Be U“…събудете се малко…защо според вас има явлението „рекламни лица“…За да бъдеш себе си ли? 😀 😀

  20. #44 by Happy on март 8, 2014 - 8:42 pm

    Не ги оправдавайте да живеят мъжете и дъщерите им дето пак мъже ги оправят в скапания живот на анархия и простотия.

  21. #45 by Zvezdi on февруари 26, 2017 - 4:02 am

    Освен общоприетата дефиниця за курва, най-курвенското от всичко е че жената има претенции да си поделя правото, интелекта и силата с мъжа, но единственото и защитно средство в суровият свят са сълзите, лъжата и дупката между краката им. По друг начин поне в исторически план не съм чувал жена да е успяла да постигне нещо, освен ако не е част от аристократично потекло. Само не ми давайте за пример Жана Дарк, която никак не е била просто селянка, а сестрата на Шарл VII, дъщяря на Изабела Баварска или пък още по-малко Фрида, която ако не беше във връзка с Диего Ривера никога нямаше да се обърне към изкуството и живописта.
    Накратко мъжете са идиоти, защото цял живот се опитват да се върнат откъдето са се пръкнали, а жените са курви защото използват тази част от тялото си като универсално оръжие. Не защото са се влюбили случайно или търсят подходящия.

  22. #46 by Карамазов on май 28, 2017 - 7:39 am

    ръгай огазо из остата и тва е сички са курви да им го забодем огазо

  23. #47 by Искра on ноември 8, 2019 - 6:33 pm

    Хахаага явно някоя жена доста те е наранила хахаха.
    Ще ми кажеш сигурно, че мъжете няма да спят за 1млрд да речем с някоя доста грозничка жена 15хах. , 120кг хаха за 1млрд не ще си легне ми нз какво…не ги ли прави това курвари или мъжка курва?! Ай моля ти се. Всеки би спал за пари, ВСЕКИ. Освен някоя монахиня или жена, на която ценностите са и доста по различни и религиозни и прочие, от нашите ! 😉
    Така чее взимайте си антидепресантите и стига с тия глупости 😉

    • #48 by tikvenik on ноември 18, 2019 - 3:45 pm

      С коментара си доказа тезата от статията ми 🙂 Иначе квалификациите са ваше право – живеем в свободна страна…ако не ме познаваш лично или онлайн, вероятно си мислиш, че си написала турбо оригиналния коментар…после разбираш що за човек съм…и става тъпичко 😀

  24. #49 by Потребител on февруари 21, 2020 - 1:02 pm

    Колко глупости и то с цел тролване и провокация – нищо повече. Никаква аргументация и доказателство не си дал. Просто твоето мнение, което си е за теб.

    Да вметна: курва и проститутка са две различни понятия, в твоето ‘доказване’ си описал поведението на проститутка.

    Иначе ти казваш при мъжете не било така, защото ти не си к*рва и това ти е аргумента, то и аз ще ти кажа, че без значение от сумата аз не бих си легнала с някого следователно не всички жени са такива и ти автоматично ще трябва да го приемеш – по твоята логика.

    След като си толкова принципен и с голяма чест едва ли ще си легнеш с жена, ‘която е курва’, а те всички са такива според теб. Не би се продал и не би легнал с кого да е, но би ли легнал с жена /според твоите думи-курва/? Ако да…. Не ми говори за чест. Защото не върви ръка за ръка според твоята логика.

    За коментара по-горе, че на жените им било вродено да се възприемат като стока /та дори и без да го съзнавали/, защото в нецивилизованите страни се продавали е най-малоумното нещо, което съм чела. А същите тези мъже, които си имат хареми и изнасилват още куп жени – за тях какво да кажем? Човека си е вкарал автогол с този си свои ‘аргумент’ точно с мюсюлманските и нецивилизованите страни. Голям смях.

    Имам чувството, че чета изречения на тийнейджъри, които хабер си нямат от света и хората.
    Но тази статия е ясно че е направена с цел да тролваш, то е ясно, сигурно скучаеш, но поне се надявах да прочета наистина добра аргументация след такова крайно твърдение.
    Уви, само празни приказки… смешки.

    • #50 by tikvenik on септември 17, 2020 - 12:25 pm

      Винаги обичам коментиращи, които знаят какво е искал да каже автора по-добре от него. Добре, че има адепти като вас, които обикалят чуждите сайтове и анонимно дават мнение кое е бяло и кое черно в света.

  25. #51 by Павел Павлов on ноември 6, 2021 - 8:28 pm

    Жена може да прави секс с мъж за пари и да остане чиста. Мъж не може да прави секс С МЪЖ за пари и да остане чист. Природа. Какво да се прави.

Вашият отговор на Happy Отказ