Хейтър

Поредните ми тегави послания, пореден жалък опит за творчество…пак псевдостихове…ако продължава така май най-добре да си закрия блога и да се правя на предрусало АРТ чикирики A.K.A. тъп селски бек, страдащ от липса на синхрон между крайниците и такт в мислите.

Хейтър – 04.10.2011

Аз съм хейтър да,
не подливам аз вода,
не лицемернича с вас,
да това съм аз.
Гаден, прям и груб,
долен, прост и темeрут.
Да, аз може и да съм прасе,
но пък то е от сърце.
Омразата е трудна и епична,
но пък е дълбока, честна и логична.
Няма аз очите да затворя,
няма сладки приказки да ви говоря.
Ще бъда аз глупака сред цветята,
ще бъда изгрева насред Луната,
ще бъда божии глас в ушите,
ако трябва даже на глупците.
Омразата развива интелекта,
съжалявам, но не съм от ваш’та секта,
стига евтини послания,
време е за силни изпитания.
Омразата за мене е водата,
и въздуха и светлината,
а на вас „добрите“
казвам… вие просто спите.

 

Анонимен гъз насред поляна

п.с. Ave Caesar, morituri te salutant!

, ,

  1. #1 by ДЪВКАТА on октомври 6, 2011 - 1:09 pm

    Право в десятката, но малко пресолено. Единствено няма да се съглася, че с омразата се развива интелекта!

Вашият коментар

