Катуница 24.09.2011

Пиша тази статия с огорчение в сърцето и със срам на лицето. Видях как „българските“ журналисти от няколко национални медии и телевизии, сред тях разбира се моите „любимци“ БТВ и дори БНТ защитиха 2 цигански къщи вместо живота на две деца. Видях най-бруталното погазване на всякаква журналистическа етика и новини в ущърб на българския етнос и двете жертви, които той даде, за да се бори за справедливост в собствената си държава.

Подкрепям безусловно хората в Катуница, които не чакаха някои да им каже, не чакаха политическа воля, а тръгнаха да решават своя проблем сами. Явно в тази държава така се случват нещата, иначе ситуацията е в стил „Пей си Пенке ле…избори идат“. Както каза един човек по БНТ – „Явно някой, някъде за пореден път не си е свършил работата!“.

Омръзна ми да гледам издевателствата на ромите над българското население:

  • Писна ми роми да убиват баби  и дядовци
  • Писна ми роми да крадат парите за погребения на възрастни хора
  • Писна ми човек, защитил дома и семейството си от въоръжени с вили и брадви роми да получава 20 годишна присъда за това
  • Писна ми роми да разграбват изоставени сгради (поделения, ткзс-та и прочие) безнаказано
  • Писна ми да гледам терор от тяхна страна посредством заплахи от саморазправа срещу нас – българите в по-малките градове и села
  • Писна ми да гледам каруци, предизвикващи катастрофи
  • Писна ми да си плащам данъците, които да издържат циганска двойка на 19 години с 5 деца
  • Писна ми държавата да толерира огромна част от ромската престъпност
  • Писна ми учителките да пишат 3-ки на роми в училище, за да се отърват от тях (а родителите им да получават социални помощи за това, че децата им „учат“)
  • Писна ми от фалшивата интеграция, която провеждаме от 20 години и която просто няма никакъв ефект – ЗА БОГА ПРИЗНАЙТЕ ГО
  • Писна ми да убиват моите връстници
  • Писна ми да изнасилват моите връстнички
  • Писна ми да мародерстват като скапани животни
  • Писна ми…

Докато не се научим, че сами трябва да си решим проблемите в тази забравена от бога БАНАНОВА РЕПУБЛИКА, то явно няма как да стане. Няма вариант да чакаме на прочутите западни демокрации като Швеция и Франция, които иначе са толерантни, но ни върнаха ромите….а не връщат програмисти, нали?! Къде остана фалшивата ви маска, господа „европейци“? Не искам аз тази Европа, не искам аз това бъдеще и не искам така да изглежда страната, в която ще отгледам един ден собствените си деца.

Радвам се, че дори непримиримите една с друга агитки се сплотиха, за да покажат истинското лице на проблема. Затова ще направя всичко по своите сили, за да възтържествува справедливостта и свободата, защото без тях ние не сме нищо други, а жалки роби в собствената си държава.

Българио, за тебе те умряха,

една бе ти достойна зарад тях,

и те за теб достойни, майко, бяха

И твойто име само кат мълвяха

умираха без страх.

От един човек от народа

p.s. НЕ НА ПОЛИТИЗАЦИЯТА НА БУНТА НА НАРОДА

, , ,

  1. #1 by elena on септември 26, 2011 - 4:25 pm

    Браво!

  2. #2 by Ekaterina on септември 27, 2011 - 12:17 am

    браво барета🙂

    • #3 by tikvenik on септември 27, 2011 - 12:21 am

      мерси.

  1. България 27.09.2011 « Tikvenik's blog

Вашият коментар

