Защо всички искат да станат известни певци/цици?

Днес у нас куцо, кьораво и рогато има една мечта, един изконен блян – да стане известно. Защо, е въпроса, на който ще се опитам да отговоря посредством първичната си логика следваща непостоянни обрати. Това е въпрос, който обмислям от доста време, за жалост и днес не вярвам да покрия всички негови аспекти и да разнищя апотеоза към славата в главата на средностатистическия роден бунак.

Какво предоставя славата на хората? С какво се различават известните от неизвестните (особено у нас)? Защо се спукаха да правят конкурси от типа на „Пей с мен”, „Пей с майка си под душа”, „Свири ми на …” и т.н.?

Вероятно на нашите невиждани постижения в областта на музиката, следващи смелите и възторжени стъпки на Валентина Хасан (моя идол…), широка гама от квартални рапъри и еФтини фолк певици (скъпи бяха едно време, сега наблягат на печалби заради повишения обем продажби) се дължи бурното развитие на музикалните способности у народа. У нас дори журито на новата боза „Еди к’ъв си фактор” пак музиканти. Гладни са хората, пък на народа му се пее бе.

Първо решение: 10 минути слава и ясно показване, че на мен нещо ми има…

Второ решение: Не ми пускат пичкИти и трябва да се направи нещо, а аз действам не чакам мейн

Трето решение: Искат да се покажат като нещо повече и прочутото „Аз съм различна!” от своите недъгави приятелки.

Четвърто решение: Яко комплекси при често срещани причини – малък ми е, грозен съм, нищо друго не мога още от училище (за мъже); имам нужда от пластична операция, имам нужда от скъпа операция за инсталиране на поне 3 до 4 мозъчни клетки, просто гледам другите (за жени).

Пето решение: Абе няма как да стана нещо повече, ама маса народ са известни с това, че са известни (спр. Парис Хилтън, Евгени Минчев и т.н.), пък и гледай колко много некъдърни певци, че аз да не съм балама бе

Шесто решение: Мама ми каза, че съм супер як/а, супер умна/ен, супер дупер фак шит и аз й повярвах, изключвайки първата мисъл, че все пак тя ми е майка…какво да ми каже горката, та и майката на Квазимодо му е казала, че е симпятяга…

Седмо решение: Напук на всяка логика, аз да пробвам, пък знае ли човек…

Изводи:

  • секс за девствените (няма нищо лошо в това бе хора поне ако си на 12 няма… мамка му, пък и дори после)
  • пари за гладния народ
  •  идентичност за безличните
  •  надежда за слабите
  •  пътя за глупавите
  • важност за малките
  •  самочувствие за робите.
  • себеоткриване за тези, вечно търсещите себе си, който няма да видят себе си, дори ако спирка ги халоса върху главата

Успех, когато АЗ дойда  на власт ще ви организирам един конкурс в новата зала на София и ще ви поднеса така желаната слава и щипка …зарин.

 

“Смисъла на живота не е да откриеш себе си, а да създадеш себе си!”

От художник-утопист АL-76

p.s.

Аз съм българче и силна

майка мене е родила;

с хубости, блага обилна

мойта родина е мила.

Аз съм българче. Обичам

наште планини зелени,

българин да се наричам –

първа радост е за мене.

Аз съм българче свободно,

в край свободен аз живея,

всичко българско и родно

любя, тача и милея.

Аз съм българче и расна

в дни велики, в славно време,

син съм на земя прекрасна,

син съм на юнашко племе.

, , , ,

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

