Кратък коментар по повод изрисуването на паметника на съветската армия – от другата страна

Днес попаднах навсякъде в интернет на новината за „модернизирането“ на паметника на съветската армия. Нямаше как да пропусна този момент и за разлика от всички нещастници и мазняри в интернет ще застана от другата страна на барикадата.

 

А нима сега нямаме господари господин Инджев…нима депутати и министри не хвърчат като калинки между американското и руското посолство…нима това е святата и чиста република?

Просто да се оплюват едни, докато другите чакат с нож в сянката на колоната зад нас, за да заемат тяхното място е меко казано нелепо. Не ни трябват господари, но както вие сте казали в статията „американски акцент“. Нима американските господари са по-различни от руските господин Инджев?

А най-глупавото е наистина проамериканската медийна подкрепа на фона на по-горе казаното от мен, което мисля около 6 милиона от 7 милионна България ще признае със сведена надолу глава под икономическия бич на новите си господари…не напразно във fb има огромна група за бойкот на българските медии.

Аз не искам руснаци, не искам американци…искам това, което всеки народ заслужава – свобода.

 

По-горното е коментара ми към статия по повод събитието в блога на Иво Инджев, който към момента все още не е публикуван (може би все пак ще бъде). Той заедно с БТВ, в която преди време работеше (сега не знам…не ми пука) се превръщат в „любимците ми“.

Аз искам да попитам как бихме се почуствали ние, ако в Македония нарисуват във всички цветове на дъгата паметниците на нашите войници – вероятно ще ни е кофти, нали?

Писна ми от плюещи комунизма…ама със 22 години закъснение. Не съм комунист, не съм седесар, не съм гребер, нито дпс-ар или атакист, аз съм просто обективен.

Демонтирайте паметника, казват едни. Защо? – питам аз. Не трябва ли паметниците да стоят, за да напомнят грешките на историята, които да не допускаме отново или просто някои вече иска да ги забравим. В такъв случай предлагам да махнем историята като предмет в училище (макар да съм канен за капитан на отбора на моето навремето, заради голямата ми страст към нея). Тя явно никому не е нужна.

Ще свършим като главния герой във филма „Мементо“, лягаме си и на другия ден сме чисто нови, готови за следващите скапаняци, които ще дойдат да ни правят „добро“. А проамериканската политика на медийте в България започва вече да ме вбесява сериозно. След като изхвърлих телевизора си, радиото си и не чета вестниците, разчитах само на подбрани източници на материали в интернет, за да се осведомявам. За жалост обаче статията оспами (може би за добро) целия български интернет и така достигна и до мен.

Поменете историята си господа, защото не друг, а днешните големи приятели – САЩ бомбардираха този град (София), убивайки наред деца и цивилни …или греша. Толерантния ЕС ни върна „ромите“, защото май сме малко по-толерантни от тях, а всъщност по-толерантни отколкото трябва да бъдем.

Ако искате да се борите срещу нещо, то всичко мъжко и достойно, което познавам ще ви даде сили да го направите докато има смисъл да се борите, а не 22 години след това трупайки евтина слава.

„Не е глупак този, който греши – глупак е този, който повтаря грешката си“

 

 

От Черноризец Храбър

, , ,

  1. #1 by Дъвката on юни 18, 2011 - 9:40 pm

    Не е луд този дето яде зелника, луд е този който му го давя. Няма по заспал народ от българския – казвам го с тъга

  2. #2 by Юлиан on юни 19, 2011 - 9:11 am

    Ама верно си тиквеник!

  3. #3 by Пържолка on юни 22, 2011 - 12:51 pm

    „Аз искам да попитам как бихме се почуствали ние, ако в Македония нарисуват във всички цветове на дъгата паметниците на нашите войници – вероятно ще ни е кофти, нали?“

    Ако нашите войници там бяха направили това, което съветските войници тук. И ако това е техния най-големия паметник на най-централното място в Скопие то със сигурност ще кажа, че сме си го заслужили!!!

  4. #4 by tikvenik on юни 22, 2011 - 6:12 pm

    Какво са направили руските войници…само това, че ако не бяха те още щяхме да сме в Турция…нищо повече…много е приятно да видиш американско знаме вместо българско или руско (все пак паметникът е руски)…всъщност ми е много интересно да разбера какво са направили руснаците в България, която дори е била враг през 2-та световна война, но заповядайте просветлете ме ….

  5. #5 by ff on юни 24, 2011 - 9:51 pm

    Тиквеници сте вие… щото хем сте неблагодарни, хем историята не си знаете, хем рода си не уважавате. Вместо да сте с другите славяни, вие индианците прославяте!

Вашият коментар

