Мнението на един фашист/нацист/комунист/националист

Ще се възползвам от правото си на свобода на словото, според конституцията на Република България, както и според законите на ЕС и целия цивилизован свят и ще изкажа моето лично мнение по повод сблъсъците на ПП „Атака“ и мюсюлмани в София.

Цитат от друга медия:

Според наредба №1 на Столичната община е забранено да се използват високоговорители на обществени места. Такива може да има само по време на митинги.

Мисля, че исляма като религия не е използвал тонколони през 7-8, та дори и през 19 век. В такъв случай не мога да разбера, защо трябва да се смущава спокойствието на хората с крещящи слова, който дори на са на собственият им език, нито пък са според религиозните им вярвания. Всъщност биенето на камбани в църквите е забранено в редица случаи, докато подобни неща продължават да са разрешени. ..Това е недопустимо.

Самият аз съм атейст и не ми пука, кой в какво вярва, стига да не пречи на останалите, само че това наистина пречи и мисля, че най-накрая Бойко Борисов трябва да вземе мерки, иначе просто работата ще се разсмърди още повече. Надявам се неговия най-голям актив, както той го възприема – РОДНАТА ПОЛИЦИЯ, която всъщност ме разочарова цели 3 пъти за последните 10 дни – къде от личен характер бе тяхното безхаберие, къде от обществен. В крайна сметка и това правителство върви към своя край, заради това, че не даде едно единствено нещо на българите, а ние не искаме много искаме само…

ПОВОД ЗА ВЯРА В УПРАВЛЯВАЩИТЕ!!!!!!!

Не сме тъпи и знаем, че няма как да станат  с магическа пръчка нещата, но тези хора не спряха да крадат, не спряха да убиват своите врагове от страх да не им го върнат, не спряха да лобират за интереси на най-различни компании и държави и най-важното не спряха да тъпчат собствения си народ и да му се подиграват за сметка на кой ли не като започнем от оня кенеф американския посланник – честно тоя е пълен нещастник и не знам какво прави в родината ни и минем през Лукойл и любимите на целия народ енергоразпределителни дружества, смешните арести и дела и т.н.

Един въпрос към управляващите:

Вие „господа“, българи ли сте?

от Адолф Маркс Мусолини-Ботев

, , , , , ,

  1. #1 by Анонимен on октомври 2, 2014 - 12:07 am

    За всичко , което изрече бе прав . И съм съгласен със всичко .
    Но , как да кажа ? Че ти сам си признаваш , че си фашист . И това не ми харесва .
    Ето мое признание .Аз съм комунист и аз също , като теб не понасям мангалите . Все пак са ме обиждали на неверник и това ме дразни .Хайде да преодолеем веднъж за винаги тая Втора Световна война и да продължим на пред .
    Наща родина е в опасност и трябва да се борим за нея с всички сили . Така , че нека не позволим на идейте да ни развалят братсвото , за да бъдем по-силни от изтенския враг .

    • #2 by tikvenik on октомври 8, 2014 - 8:56 pm

      Заглавието е ирония на твърдолинейността…аз винаги избирам решение според проблема, което ме прави доста гъвкав и ефективен🙂

Вашият коментар

