Кратко хейт комюнике

Покрих се за 3 дни от фесбук и стигнах до следните изводи, след не толкова задълбочен анализ…

Кратко комюнике:

1. Да на обща база блондинките (чалга такивата) са глупави (не само блондинките).

2. Аец Фукушима е на 25к километра от тук. Спрете да се тъпчете с Активия и Йод (ще пукнете от простотия).

3. В Либия войната е жив ташак, че и войниците явно са тръгнали по курви (видях пост че били набухани с виагра и изнасилвали дядовци и 5 годишни деца – ццц)

4. Моделството не е муделству и това не значи, че си хванал Господ за чатала.

5. Аз не мисля позитивно, не мисля и негативно, аз съм просто реалист…so why don’t you suck my motherfuckin’ dick

6. Да ще има Аец Белене (УРаааааа)…мисля, че вече има пристрастени към протестите хора в тая държава. Тръгнаха и 60-70 годишни блокове да санират …е тея пък искам да ги наплюя – стари курви в нов бардак а ?

7.Всички ще пукнем един ден и няма значение, какво са казали съветски, американски, арабски, английски, испански, френски или други учени, че ще живеете вечно ако седите на ухо или ръбате талшит.

8. Не на БТВ – все по-жалки са тези платени нещастници.

9.Това май е малко по-дълго отколкото го мислех…

10. В контекста на един пост на Мен.бг -> НЕ, не е гейско мъж да има бял мобилен телефон, а гейско ли е да имаш жълто ламборджини ?

Поздрави, старая се да покрия няколко дни – не бях влизал в нета, а не гледам телевизия

и ако питате все пак вие нобеловите лауреати с IQ еквивалентно на 14,3  …Да харесва ми да съм прост…

От Зюмбюл Акациев Мушмулов – Мисирката

, , , , , , , , ,

  1. #1 by kakda on април 29, 2011 - 6:12 pm

    Подкрепям и аз !

Вашият коментар

