Отврат – не гледайте това не и ако сте под 18 и със слаби сърца и нерви

Празници са. Чудих се какво е най-гнусното нещо, което да ви споделя, за да ви ги разваля😉

Има един уеб сайт, един ужасяващ уеб сайт,  който е допринесъл в моето съзнание хомосексуалистите да бъдат винаги асоциирани със сексуални извращения. Не знаех дали това е така или не…поне докато не видях въпросният уеб сайт.

Видеото, което стартира при зареждането на сайта не е, повтарям не е, за хора със слаби нерви, сърца, стомаси и прочие. Ако сте под 18 години, не го гледайте (аз не бих, честно). Мисля, че подобни човешки индивиди разклащат нормалното общество и просто правят всичко, към което се стремя да изглежда загубена кауза. Не ме обвинявайте в хомофобство (макар да съм такъв), но видеото, което ще видите не е мое дело, не искам никога да виждам човека, чието дело е…абсолютно се дистанцирам от него, като се надявам и вие да го направите (заради вашето лично здраве поне).

Старият ми съквартирант повърна докато го гледаше, така че моля не ме съдете, че го споделям. Правя го, защото мисля трябва да се разграничат определени неща на тоя свят…ЗА БОГА…дори аз съм потресен

цък на ваша отговорност

Постът е създаден поради повишеният интерес към сексуални извращения, носещи трафик на този блог (не знам защо, поне до сега)

от Изверг Долнопробов Аналов

п.с. Автора на този пост (блог) не носи абсолютно никаква отговорност за всякакви щети причинени или възникнали, вследствие гледането, споделянето или каквато и да е интервенция спрямо този клип

п.с.2 Горното го пиша много рядко…

п.с. 3 Ако това, което видите ви се стори нормално, моля не влизайте в този блог повече, тук нямам нищо, което да ви хареса, нищо което да ви допада, нищо, което може да разберете…и за БОГА идете на лекар

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

