Десетте най-тъпи въпроса за 2010 – 8 място

Ето и осмото място на класацията за най-тъпите въпроси на 2010 година. На осма позиция откриваме един пикльо…

Изпиках се на леглото на приятел, докато спях в тях…

Няма отговор на терзанията на човека, но той самия е разказал една потресаваща история:

– След като изпих доста бира и се напих, докато бях на гости на един приятел се изпуснах малко и се напиках, но явно никой не разбра. Въпреки, че първия път не мирише толкова лошо, то втория път когато се напиках миришеше ужасно и всички в стаята се събудиха. Тряваше да заема от моя приятел чифт панталони, но той не искаше  ми говори…На другия ден отидохме на училище, но аз без да искам се изпърдях в лицето му докато минавах между чиновете….Сега ме нарича „Момчето смръдливец“. Въпроса ми е какво да направя за да спре…

от Софокъл

п.с. Не кради…за да не правиш на гарата тръби

, , , ,

  1. #1 by khagan on април 19, 2011 - 3:19 pm

    И от такива хора, чакай цивилизация!

Вашият коментар

