За преброяването на пилците 2011

За пореден път се сблъсках с тъпите копелета от вътрешното министерство (няма какво да се лъжем, кой ни брой по време на орязване на разходите в криза). Преброяването им се оказа абсолютен, ама пълен ташак.

Що за въпрос е :

Разботихте ли между 24 и 30 януари 2011? …питайте ме и за това къде съм бил в 3 вечерта…та да ме натопите за нещо.

Напълно нелепи въпроси….напълно нелеп момент…нямам думи…въртиш се в омагьосан кръг…аз съм тъп имам 126 IQ…ама с т’ва не можах да се оправя…залагам пари, че все някои ще ви издумка базата на сайта и тогава ще се смея много(така стана в Чили, ако не се лъжа).

Не вярвам в цялостното изследване, тъй като съм убеден, че после някоя агенция за социологически проучвания ще се докопа до моята ПОВЕРИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ и ще измуфти държавата с няколко милиона, ама тя ще ги даде…някой вече е взел парите под масата.

В общи линии правителството измерва недоволството на народа…Аз да ви питам …какво да го еба очаквате бе нещастници насрани…да цъфтим от радост, докато нямаме какво да ядем ли?…спукани нещастни копелета.

Ама ГЕРБ верно се опитват да убият хората чрез тази АНТИсоциална политика, която водят…всеки краде като животно… и после ми се правят…

Айде като сте толкова добри да видим дали ще ви преизберат – крадливи боклуци и вие сте същите като другите…радвам се, че не гласувам.

И знаете ли кое ще е най-забавното, че на следващите избори пак ще изберат БСП (Бавните Съвестки Проститутчици), не защото са по-добри, а просто те са единствената констатна величина в българската политика за последните 65 години.

Айде броите ми ташаците сега…вместо да направите нещо за хората те тръгнали да ни броят …ще дойде есента на вашето управление, пък тогава ние ще броим Мишо Бирата,Наглите и прочие, които няма да са в затвора, а пак ще си щъкат навън, вършейки каквото си поискат безнаказано.

Куц ви е ПР-а деца на „промените“ …дали пък не се връщаме към диктатура.

…Същите хора различни муцуни…всички до една омазани с лайна.

От Симеон Дянков а.к.а. THE DUMB BASTARD

п.с. Един тънък въпрос: Ако вашият дядо е репресиран от властта(ББ) вие ще пазите ли диктатора отблизо?

-Честно да ви кажа никога няма да ви допусна до себе си, ако аз съм диктатора.

, , , , , , , ,

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

