Доброто старо бунтарство

започнах да работя…не е готино …но няма как….

продадох си душата за шепа грошове…за надеждата…

…да живея така както искам… да сбъдна мечтите си …

…но да намразя себе си …за целта…

…а не за пътя…щото пътя sux …. целта и тя….

…но накрая осъзнаваш… горчивата истина

…че бунтарството е:

-за младите

-за тези, които вярват

-за онези които още мечтаят

-за онези които не знаят

-за онези които са по-силни от теб, макар да не ги виждаш сутрин като отиваш на работа

…знам че има още такива хора …но не знам до кога

ето ви един цитат от един мой любим блог fuckthenorm.net

стигаме до днес
220 000 хора се раждат всеки ден

човешкият живот става все по-евтин и маловажен
всеки ден си 220 000 човека по-малък и незабележим
ако не си ти,ще е някой друг

пееш много хубаво? супер забавен си? пишеш стихотворения? имаш ебати якия блог?
пълно е с такива като теб

не можеш да направиш нищо с ръцете си,ти си консуматор

можеш да живееш и да умреш,без никой да разбере

дали съществуваш зависи от това дали на мен ми е кеф да те забележа
аз съм твоят бог
но пък ти си моят

аз съм капризно божество и ставам все по-капризен с всеки изминал ден
ако искаш да те забележа,трябва да имаш хубав задник

Може да звуча носталгично и банално…но знам, а вие просто все още не…

От тъпото копеле от последната спирка на рейса

, , , ,

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

