$100млн. Най-новият нигерийски спам вече на български

Вижте какв получих на електронната си поща:

Добър ден,

Аз съм Оливър Маколи син на г-н Уилямс Маколи един от най-добрия тютюн земеделския производител на Зимбабве. Баща ми (Уилямс Маколи) е бил убит и всичките му инвестиции са били конфискувани.
В момента в Нигерия за политическо убежище, баща ми каса депозират сумата от USD $ 100 млн. във финансова къща тук, в Нигерия.
Ние търсим за всяка надеждна чужбина фирми, които ще подпомогнат можем да кажем това парите от финансовата къща.
Ако сте способни да преработват този фонд и готови да помогнат, ние ще Ви предложим 30% от общия фонд.
Моля, не се колебайте да се свържете с мен на директно ми имейл адрес.
Email: macaulayjr_farm@rediffmail.com
Отговорът ви е високо оценена. Благодаря.

Най-добри пожелания,
Оливър Маколи

Не се връзвайте ако имате поне 2 мозъчни клетки. Интересно че всичко минава явно през Унгария…Но откъде да го еба спамаджийте знаят български хахахaха … Вие явно не знаете че в България не сме тъпи американци …или греша!?!

И все пак някой е превел прочутия 419(кодът на мястото в Нигерия, откъдето произлиза въпросната измама) на български…явно има все по-лакоми хора на тоя свят.

От Сани Абача

, , , , , ,

  1. #1 by DANGERZONE on септември 29, 2010 - 10:35 am

    за какво да знаят БГ нали има чичко Гугъл преводач и на пампайски можеш в този вид да преведеш :))

  2. #2 by tikvenik on септември 29, 2010 - 9:13 pm

    Яд ме е че ни мислят за лапни шарани и …още по-нелепото че някой ще им се върже…
    Тука не мога 1 лев да измъкна от хора в заведение, като им правя трикове като за Дейвид Копърфийлд, та кво остава за 100 милиона долара да ти повярват. Понякога т’ва наистина е тъпо…

Вашият коментар

