Неограничен хостинг

От доста време търся място където да няма таван на мястото и трафика, а също така да мога да сложа всичките си сайтове на този хостинг без ограничение с колко домейна ще бъдат асоциирани те. Накрая открих тея пичове … в интерес на истината един приятел ми ги похвали освен това имат и приятна партньорска програма.

Посочил съм някой от предимствата на въпросният хостинг по-долу:

  1. Неограничено място
  2. Неограничен трафик
  3. Неограничен брой хоствани домейни
  4. Неограничени Pop/Imap имейл Акаунти
  5. SSH достъп (Secure Shell)
  6. SSL, FTP, Статистики
  7. CGI, Ruby (RoR), Perl, PHP, MYSQL
  8. Front Page Разширения
  9. Безплатен домейн завинаги
  10. Безплатен WYSIWYG редактор

Най-добрата поддръжка в отрасъла(все още не ми е потрябвала

Предлагам го на вниманието на хора, като мен с доста сайтове мисля, че ще им спести много време и пари, ако сте ми се доверили проверете за какво иде реч ТУК.

, , , , , , , , , , ,

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

