Ебало си е мамата…за пореден път

Пак акции, пак ПР, пак същите глупости. Правителството се прави пак на лудо гони вятърни мелници и макар чат пат да ги хваща, съда ги пуска. Земете ги стегнете тея съдебни лайнари, защото хората бързат за театър  и дават присъди за да не се бавят, та да закъснеят. Изхвърлете ги тея лайнари българските съдии или поне ги контролирайте.

Аз си имам една мечта да бъда съдия, пък да видим как ще ме хванете.

НЕ можете да ползвате специални разузнавателни средства – ‘щото трябва да ви разреша🙂 смях

НЕ можете да ме преместите – аз съм като камъка, който Сизиф е бутал по-планината – или по български

лайте си не ми пречите – к’во ще ми направите.

Аз определям правилата на играта, майната им на законите и въпреки, че народа пак гладува

ние си правим каквото си искаме с цел ПР – спокойно всички казват, че правите нещо ама нищо не правите, всички ги пускат – ама скоро ще спрат да ви обръщат внимание на показните акции и да ги говорите в 6:00 сутринта, бързайки да се изхвалите, то накрая всичко си идва на мястото и пак резултати няма.

Чакам да започнете да гоните Ахмед Доган – като го хванете елате и ми се обадете – ще ви кажа евала.

Същите гомна, същите тъпотии – пазете милионите на милионерите – аз нямам БМВ X5 да ми го откраднат, пък сигурно и 99.99% от нас българите нямат, а ви избрахме ние – целокупния български народ. Следователно пак си гледате някви измислени интереси, където народа като цяло не го боли, той няма какво да яде и физически и душевно.  Дали ще крадат тея или други, няма кой знае каква разлика – нали.

От чичко полицай.

, , , , , , , , , , , , , ,

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

