Пак ни разгониха фамилията

Топла, топла новината за повишаването на акцизите за спиртните напитки(абе няма да се правим на ала бала – ракийка, мастика, водка и сякви други благи течности) ни изнасили. Не ни стигаше и това, че ни удариха по джоба откъм цигарите, ами ни разсипаха и с още една тъпотия.

Писна ми всеки месец да ми вдигат скапаните акцизи и цени и други тъпотии- да го бяха направили от веднъж че да не се мъчим, к’во само ми се моткат – ама защото народа ще се вдигне на бунт.

В България всичко отива нагоре, никога надолу – само оная ви работа отива надолу. До скоро исках да спра цигарите – ама не, няма пък … щото на мен ми казват с техните си лостове – Виж ся стават скъпи спести си парите и здравето или просто са алчни скапани лайнари.

Вдигнахте ми тока, парното, „храните“(ако тая помия, която ядем се нарича храна – ама поне я има – айде замислете се следващия път, когато изхвърляте хляб защото бил твърд, а не мек), такста за кенефа, входа в кръчмата – сега и цигарите и пиенето за има няма 40 път.

Едно питане имам: Абе да ви се изпикая в устите тъпи копелета…Как очаквате да ви търпим тъпотиите около мега смешната ви криза, ако не ПИЕМ И ПУШИМ(дето тука никъв я няма, ама щото на запад е модерна и ние станахме като жабата, която вдигнала крака, когато подковават коня) .

Майка ви стара аз си съкращавам живота законно и това е моя избор, ДА ВИ СЕ ИЗПИКАЯ И НА ДЕМОКРАЦИЯТА.
Това е скапано икономическо робство – Айде ревнете против комунизма:
– Имаше пари, ама к’во да си купиш няма- поне можете да се стоплите като ги изгорите.
– Сега ще си купите половин дървен хуй и ще си го наврете отзад, за друго няма да ви стигнат – ако не ви се свиди де. Давайте братя купувайте – да видя к’во ще си купите – скапани рошкули.

Искам да видя всички потънали в кредити след 10 години, като банките отсега си правят к’вото си искат, то тогава ще се срине обществото като къща от слама.

„Грабвам патлак, артилерията ми отзад,
не ме ебе кой, кога, къде и как,
парите ми пред мен ли са всичко е ток,
БЛАГОСЛОВЕН СЪМ И ОТ БОГ“

Бекира

, , ,

  1. Вашият коментар

Вашият коментар

