Обичам да съм тъп

Често ли ви се случва да се оплаквате от обслужване в банки, gsm опертатори, магазини, доставчици, строители и всякакви други аматьори? На мен ми се случва…чета в интернет, че дори големи компании, като Сосиете Женерал и Кока Кола в България са на същото ниво, както и „хоримага у наше село“.

Интересно е кога в България ще се научат да уважават клиентите си и да ги глезят, както правят навсякъде по света, защото някой беше казал онова за клиента и правото. На мен ми омръзна да ми се оправдават със смешната си криза, честно казано мен лично ми е през … за кризата им – интересува ме това, което си е мое с милионите си сами да се оправят.

Колко често Ви се случва да не ви излизат точно сумите по дебитна/кредитна карта, амиможе би не сте обръщали внимание на редицата малки изчезвания по сметката ви – левче, два, апонякога и по 50-100 лева. Е да на мен ми се случи от тези мои „ЛЮБИМЦИ“ от Сосиете Женерал Експресбанк.

Купувате ли си храна, която е била продадена преди да е произведена или поне така сочи етикета … аз съм, явно тя поне е била прясна. Поръчвали ли сте си пиене в заведение да кажем 100 грама – от които пристигат дефакто 70 , но с три кубчета лед или нещо по-скъпо е било заменяно с някой боклук на местните винпроми…и това сигурно ви се е случвало, дали сте разбрали или не …зависи колко сте пили преди това..

Хващате ли се за главата, когато дойде сметката за ток от „любима“ друга моя компания, която изпива всеки месец кръвчицата на народа.

Побеляват ли ви косите, когато се опитате да си купите телефон от „Germanos“ и ви бутнат някой дето е преживял Хирошима и електрониката му е за боклука, па макар и Nokia…

Търсили ли сте квартира при обяви от рода на „…за две студентки, първа година, от провинцията, симпатични…“(можеше и цвят на бельото да добавиш воайор такъв)…

Или пък разглеждали ли сте оферти за работа, където за junior позиция ви искат (говоря конкретно за себе си) – HTML,CSS,PHP, Python, Java, C/C#, JavaScript, Adobe Photoshop, Perl, Apache HTTP server, MySQL server, Linux, CVS / SVN … +  поне 2 години опит + до 25 години + Английски и още един чужд език… = заплата 800 лева(и то в София, за Люксембургско-Албанско-Бутанска „компания“).

Ако всичко по-горе ви изглежда до болка познато, не се събуждайте … не можете, това е реалността в България, ако ще и Дарт Вейдър да е министър-председател.

Толкова сме зле, че нямам думи..

– Интелигентни

– Трудолюбиви

– Красиви

– Толерантни

– Ученолюбиви

– Гостоприемни и топли

…Това сме ние като нация и все пак не можем да се оправим… Хайде сега някой да ми каже, защото

аз не разбирам защо това се случва на нас…

Чудя се на тоя дето ми дърпа парите, ако отида и му заколя сина, дали ще се почувства слаб и уязвим и ще почне да вие за правосъдие – сигурно. Ама когато не го касае – пет пари не дава.

Аз ви го пожелавам, на всички онези, които си мислят че са хванали Господ за цървулите, да продължавайте да дразните народа, утре ще ви избием като хлебарки – скапани подлизурковци, колаборационисти и страхливци.

Ще дойде и вашият час… после съдията искам да ме пита защо го направих… защото съм свикнал да ме тъпчат, защото обичам да си мислят, че съм тъп, защото обичам да ме унижават, защото обичам да си скъсвам задника и да си купя нещо, което не струва с кървавите си от труд пари, които нищо не струват, защото така повелява закона на джунглата… е за т’ва го заклах копеленцето.

Имало криза, кризата ни удари, кризата се засилва…ДРЪН ДРЪН ДРЪН, на мен не ми е бил добър „LIFESTYLE“­-a, че да има накъде да се влошава(в Африка поне имат банани…тука ще си пукнеш като куче), стига стея глупости бе, стига с тея тъпотии.

Защо има нарастваща престъпност ли? Защото в тая държава има нужда да има престъпност, тя е регулатор.. тъй като нищо друго няма такава функция, другаде може, не и тук. Ако вие сте привърженици на идеалната конкуренция, то със радост бих ви набил…’щото съм по-силен.

Не искам много и без това живота тук е разкъсване между плащане на сметки и физиологично оцеляване – просто искам да имам шанс, да бъда честен, да бъда човек, а не въпреки всички усилия да получвам усмивка и думите „АМИИИИ НИЩО НЕ МОЖЕМ ДА НАПРАВИМ“ – А кой по дяволите може.

От Разбеснелия се лешояд

  1. #1 by Jotter on септември 28, 2009 - 1:07 pm

    аБЕ що си се разбеснял така – няма ли МЪРША за теб? 🙂

  2. #2 by kanas_avitohol on октомври 5, 2009 - 7:24 am

    А ВЕ ТИ РАСЪЖДАВАШ КАТО ГВАРДЕЙЦИТЕ НА РАСАТЕ БНС/ГВАРДИЯ ТИЯ ДЕТО СЕ ИСКАТ СПРАВЕДЛИВОСТ МА МАЙ НИКОЙ НЕ ЩЕ ТАКАВА…

Вашият коментар

