Google атака срещу правителството на Македония

По пример на редица български блогъри и аз реших да се включа в инициативата за google бомба. Добавете и на вашият сайт този линк Западна България. Нужно е да копирате това –

<a title="Западна България" href="http://vlada.mk/" target="_blank">Западна България</a>

и да го поставите някъде във вашият сайт.

Защо го правим:
– Те направиха Стихотворението „Аз съм българче“ да се превежда в Google Translate като „виагра за жени“.
– Те направиха Източна, Западна и Централна България да се превеждат в Google Translate като Източна, Западна и Централна Македония.

Това са за мен основните причини да го правя.

  1. #1 by Jotter on септември 28, 2009 - 1:01 pm

    Samo 2 ?

  2. #2 by Tikvenik on септември 30, 2009 - 2:36 pm

    Мен лично ме дразнят тези … за сега 🙂

Вашият коментар

