Какъв е смисълът на живота – анкета

Това е едно мое изследване, с което искам да оценя масовата култура на хората в  интернет.  Какво е важно за тях и какво е по-второстепенно. Чувствайте се свободни да опише в „друго“(other) вашият отговор на въпроса „Какъв е смисълът на живота?“  Надявам се да получа интересни резултати, които да анализирам в една бъдеща статия. Ако не откривате ценното за Вас обстоятелство, то моля опишете го в друго(other). Благодаря


, , , , ,

  1. #1 by myastrodata on август 14, 2009 - 2:52 pm

    Писах парите, приятелите, надеждата и добавих успеха 😉

  2. #2 by Венцислав on август 14, 2009 - 3:19 pm

    🙂

  3. #3 by Ani on август 18, 2009 - 10:22 pm

    Незнам, ама искренно се надявам целия тоя труд дето съм си го направила, да се появя на бял свят, да мъча майка ми да ме роди, да не се окаже безсмислен.По някога си мисля, че всеки човек е част от някакъв грандиозен план на космоса и всеки със своя живот, действия и помисли накланя везните на този план в някаква посока. Мисля, че ние се появявяме на този свят изтъкани от много лица и постоянни вътрешни конфликти и избори между правилно и неправилно, добро и зло. Създаваме си стереотипи за това кое е добро и кое е зло и започваме да ги следваме. При някои хора тези предсави са много ясни, при други са все още крехки и бледо очертани, понякога биват манипулирани от други хора или събития. И така цял живот в постоянно търсене на хармонията.

  4. #4 by един от многото on ноември 23, 2009 - 12:02 pm

    Опитвал съм да живея по много начини. Бил съм забит ученик, вглъбен в учението. Нахакан студент с амбиции за славно бъдеще. В наркомански среди съм изкарал доста време. Комбинирал съм много видове професии с различен емоционален профил и начин на живот. Но след като пропилях младостта си за експерименти, открих най-накрая своята същност и смисъла на своя живот. Разбрах, че няма смисъл да съжалявам за това, което съм правил и правя, а че трябва да правя, каквото поискам(ограничен донякъде от системата) и да се радвам, че съм постигнал това, което съм постигнал, защото има хора, който и толкова не са постигнали и няма да постигнат цял живот. 🙂
    PS:
    Само глупаците си поставят недостижими цели.
    Радвайте се на живота, докато можете, защото не знаете, кога е датата на вашия полет към Отвъдното. . .

  5. #5 by tikvenik on декември 3, 2009 - 5:41 pm

    един от многото -> хареса ми много коментара ти и малко прилича на моята история…

  6. #6 by Жени on юни 6, 2011 - 11:32 am

    Привет ъъм .. Тиквеник 🙂
    Не съм се задълбавала в блога ти – не че не ми е интересно, просто този сайт излиза супер криво в браузъра ми и хич не ми е лесно да навигирам през него. Пък и освен това бързам да ти пиша, защото публикацията ти много ме заинтригува, тъй като в момента и аз се опитвам да направя едно проучване на същата тема. Бих се радвала страшно много ако имаш време и желание да споделиш своите наблюдения, както и ако можеш да ми изпратиш въпросната статия, за която си писал че събираш информация (ако изобщо е публикувана някъде).
    Наистина много ще се радвам ще се радвам ако ми пишеш – мерси предварително 😉

Вашият коментар

