Тиквеник съм … Да. Свети Валентин и празниците.

Нямам, кво да правя и решиха да ви оплюя …

Защо се прайте на луди на тоя мизерен празник  Свети Валентин не мога да разбера. Цял ден обикаляте като някви путки хванати за ръка я с гаджето я с някоя дето са надявате да ви пусне гювеч довечера, ама нъцки… Тоя празник даже не е български бе да ва еба, не мога да разбера как така се прави цял празник за да могат всички балами и чекиджии да купуват глупости.

Това е пазарна икономика, ако искаш да Ибеш ше купуваш балони, мечоци и разни други китайски артикули… шшшш събудете се бе смешни сте. Куцо сляпо сакато влюбено баси. К’ва е тая любов кво е тва нещо баце, довчера митинги, протести, сваляне на правителства  – днеска купуваме бонбони във формата на карантия……………………………Алооооооо кича, всички по калъп праени или много филми се гледат май.

А този хубав български празник Трифон Зарезан остана по дяволите – що щот курвите не пускат на Трифон Зарезан, ами на СвИети ВалИнтИн. Ей лайнари мазни събудете се бе утрепки за една путка левия крак ще си дадете бе баси и хората… много ма дразните да знаете. Пълни пръдльовци сте не мога да повярвам всичко спира и го удря на РОМАНТИКА, ай ши ви еба и номерата кални мелези продажни гадни.

Е и Коледа респективно Свети Валентин да беше два пъти в годината, че да могат магазините да си продадат и другата част от китайските боклуци, ама нямаааа.Аз предлагам референдум, то за друго няма ми за тея лайна най-много да направим такъв, че и хората ще гласуват кво (Чи ко ше му е !?!) ПО 5 пъти Коледа, 7 пъти Свети Валентин, а такива празници като Съединението, Независимоста или Освобождението майната им.

Между другото за к’во толкова еуфория край Коледа, нали сме православни християни за Нас трябва да е по-важен Великден ама …

Една Нова Година ни остана като хората, ама и нея осрахме – седят си хората културни и си вадят бръмзи/рошкули/стафиди от гъза и се правят на западняци. Тихо, кротко като бити педераси …

Ай стига ви толкова за сега .

Напред задници да не искате да живеете вечно!!!

, , , , ,

  1. #1 by manuela on февруари 11, 2011 - 4:25 pm

    teb te e qd mai 4e nqma kvo da ebe6…

    • #2 by Стилиян on февруари 14, 2014 - 6:08 pm

      Пич, не става дума за ебане само…

      • #3 by tikvenik on февруари 14, 2014 - 6:11 pm

        А за какво…за залези ли 😀

  2. #4 by Svetlio on февруари 14, 2011 - 2:39 pm

    братлето явно е още девствено , не виждам др причина да го е яд толкова, а що се отнася до празниците не мисля че някои от тях е забравен или умаловажен,найстина празникът не е български , но какво лошо има да се отнесеш с приателката си добре да и купиш подарък и т.н… Може би си алкохолик който го е яд че няма с кой да се напие на празника си или незнам и аз … успех в живота и се надявам да внесеш предложението за 5 коледи

  3. #5 by Tikvenik on февруари 14, 2011 - 4:53 pm

    manuela – > Ако искаш мога да ти изпратя снимки как изглеждам и да си направим състезание, кой с колко за една вечер ….евтина си

    Svetlio -> Първо стани мъж, което не става като купуваш плюшени играчки…убеден съм в това. На бас че нямаш 20 години по 20 лева. Всъщност все пак ще се напия доста порядъчно, а за теб остава …

    Букет – 25 лв.
    Романтична вечеря в ресторант – 120 лв.
    Хотелска стая (президентски апартамент) – 300лв.
    …момента, в който тя ти казва, че е в цикъл – безценен

    п.с. Радвам се че намирам отзвук във вашите кухи лейки 😉

  4. #6 by Бойко Николов on февруари 5, 2013 - 8:33 pm

    😀

  5. #7 by Plamena Petrova on февруари 11, 2014 - 12:00 am

    Много ми харесва написаното, всъщност зад това което казваш се крие дълбоко разочарование., знам че много обичаш историята и ако погледнеш назад и се огледаш наоколо можеш да си отговориш, освен ако вече не си.Ако целта ти е да излееш гнева си – продължавай с цинизмите, но ако искаш да вдъхновяваш, мисля че без тях би могъл да постигнеш повече!

    • #8 by tikvenik on февруари 11, 2014 - 10:25 am

      Сори за грубия език, ама ми писна да ме сравнявате с някакъв ревлив тийн…четете повече от блога, за да ме разберете…накратко за личното разочарование – бабината ти трънкина…понякога имам чувството, че не четете…да ме наречете скръндза става, ама другото е смешно 😉

  6. #9 by Plamena Petrova on февруари 11, 2014 - 5:50 pm

    Разочарование от младите (и не само) българи 🙂 не от някоя жена 😉

    • #10 by tikvenik on февруари 11, 2014 - 7:23 pm

      Ама ти сериозно ме подценяваш обаче 😀 😀

    • #11 by tikvenik on февруари 14, 2014 - 9:40 pm

      Редакция: Не съм те разбрал, че отговарям направо от панела на бекенда и с тея вложени коментари е мазало.

      Права си, но не само от българите 🙂

  7. #12 by kgb777kgb on февруари 14, 2014 - 2:52 pm

    Защо въобще се хабиш да обясняваш ?! Когато някой си е тъп , той просто си е тъп ! А ако искаш сериозно празника няма никакво значение , единственото важно е какво влагаш в идеята ! Идеята на валИентин е чисто комерсиална/ няма да се учудя ако е на кока-кола/ и всички тъпанари се юрват да купуват ! Руснаците са го казали най-точно – Если человек идиот , ето навсегда ! Аз купувам и цветя и подаръци на жена си вече 20 години и никога , ама НИКОГА няма да види цветя или подарък за валИентин , и даже да ти кажа въобще не ми трябват поводи просто харесвам нещо/ цветя , подарък няма значение / и го купувам ! По – вероятно е да няма някакъв повод , отколкото по някакъв повод !

  8. #13 by MC NE SI on февруари 15, 2014 - 1:31 pm

    Evala momche mnogo dobre kazano tova e katolicheski praznik a nie sme hristiqni ne moga da razbera i az kvo tolkova sa ludnali po tozi skapan prazink po dobre si vzemi 1 botilka vino i si zarqzvai :)))

    • #14 by tikvenik on февруари 16, 2014 - 9:54 am

      Аз дори съм атеист, но съм българин 🙂

  9. #15 by vessto3 on юли 11, 2014 - 11:25 am

    Сигурно като ядеш много внимаваш да не си прехапеш езика, с толкова силна отрова в себе си ще се гътнеш за 40 секунди. 🙂

    • #16 by tikvenik on юли 13, 2014 - 3:59 pm

      Резистентност + реализъм му се вика 😉

      • #17 by vessto3 on юли 14, 2014 - 10:03 am

        И аз съм реалист, няма как на 40 г. да не съм. И съм атеист, и „св. валентин“ ме дразни също. Да не говорим, че и real life е доста груб с мен. Ама някак си не стигам до това ниво на цинизми, може би защото съм женска. Вие мъжете нямате това ниво на издържливост към „промените“ като нас и гневът ви се обръща в злоба. Ако не ползваше цинизми думите ти щяха да имат много по-голяма сила. Сега кефиш пуберите и психопатите главно.

      • #18 by tikvenik on юли 14, 2014 - 8:07 pm

        Явно си пропуснала да видиш как се казва блога 😀 :D…това е най-чаровното му качество според мен, а именно неговата откровеност, циничност, некоректност на изказа…нещо, което все не откривам другаде и за това вече 6-та година продължавам да пиша тук 🙂

  1. Istinsko: Обичам да оплювам, може би съм хейтър :d - edno23.com

Вашият коментар

