Кажете си право в очите че сте бот

Слушам „Breaking the law “  и ви казвам че сте ботове, ама и аз съм бот…

Нищо де Мишо шамара стана звезда в България с простотия и с наредждане и псуване на хората по концерти и аз ще пробвам .

Мързи ме да работя, ботнал съм се яко, простеенето придобоива колосални мащаби, стига

Ал бънди и някви други сериали и някви тъпи онлайн игри. Искам да работя …

Ама имам алергия към мишката вече … Е тва е сериозен проблем ви казвам дано не ви се случи

тая безизходица че е отварат. Социалния ви живот е ограничен до мускака с кисело мляко пред компютъра и е жалко че на млади години дето се вика си седите вкъщи и обикаляте някви страници с неужно преекспонирано съдържание където сте го чели в още 500 други в нета на български а те са го превели от други  10000 англоезични.

Няма да пиша дали съм пил кафета с Гошо, Тошо и Киро, казаха ми че не разбирам идеята на блогването …

може би е така ама мисля че на Минка от краен софийски квартал дето днеска се е видяла с Киро в кафето в квартала и е писала в блога и са последвали посткомунистически коментари от рода на :

„А стига бе и аз едно време пих кафе там“

„Много яко“

или

„Люх“

някси не са ми интересни затва ви казвам абе вие хора сте ботове .. По-добре излезте и се напиите като китюк и забравете гаданата реалност, злите медии, нарцистичните блогъри и други произведения на модерната ПОП култура.

Просто се напиите, на другия ден света ще ви е още по-гаден ама поне ще сте имали час-два веселба с комшийката от долния етаж и ще се сещате с усмивка за тези моменти. НЕ кафе „!!!“

Тряя се пие, порка, налива, насира направо да чуете как праят тупур тупур еленчетата на дядо коледа (абе добре си беше и като Дядо мраз, ама нали сме западняци).

п.с.

Чудя се дали да не направя блог на пенсионера, ще пусна affilate програма за лекарства🙂

  1. man0l: Тиквеник разказва: - edno23.com

Вашият коментар

